سایز متن   /

دبیر کل حزب الله لبنان در جریان مراسم این حزب با عنوان «شموخ و انتصار» در ورزشگاه التضامن واقع در منطقه الهرمل لبنان گفت: هم پیمانی برای آمریکا در این دنیا وجود ندارد و  این آمریکا ارزش و اخلاق ندارد و منافع و سیطره و هیمنه برایش از همه چیز مهمتر است.

به گزارش کورد پاریز، “سید حسن نصرالله” دبیرکل حزب الله لبنان در جریان مراسم عید قربان خطاب به کردهای سوریه اعلام کرد: شما کار خوبی کردید که تصمیم گرفتید با دمشق گفتگو کنید و نباید به آمریکا اعتماد کنید، آنها به کردها پشت خواهند کرد و شما را قطعا خواهند فروخت.

وی افزود: ای کردها شما نمی دانید آمریکا کی از شرق فرات عقب نشینی خواهد کرد. خدا می داند شما را به کی خواهد فروخت. شما را به ترکیه، روسیه یا … خواهد فروخت.

به باور اکثر کارشناسان، دولت آمریکا در حال حاضر و تا زمانی که منافع این کشور تامین شود و کمک به کردها در راستای تامین منافع این کشور در دوران فرایند سیاسی در سوریه باشد حمایت از آنها را ادامه می دهد. با این حال، آمریکایی ها همکاری با کردها را برای اهداف تاکتیکی خود و نه در راستای اهداف استراتژیک به کار می برند و اگر رها کردن کردها در راستای تامین منافع این کشور باشد دولت آمریکا بدون شک چنین اقدامی را بی درنگ انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی