سایز متن   /

گروه تجزیه طلب پژاک، ۴ نوجوان کرد زیر سن قانونی را ربوده و آنها را به زور به عنوان عضو به قندیل بردند.
به گزارش کورد پاریز، بنابر خبرهای واصله، اول شهریور ۹۷ دو نفر از نوجوانان اهل روستای نی از توابع مریوان به نام های سیروان کسرایی ۱۳ ساله فرزند هیوا و رامیار کاوه ۱۴ ساله فرزند عزیز ربوده شدند و بعد از دو روز از بی خبری و نگرانی شدید خانواده هایشان از مفقودی آنها به ناگهان یک فیلم ویدئویی کوتاهی از چهار نفر که خود را اهالی روستای نی معرفی کرده بودند پخش شد.
بنابر این گزارش، چهره پریشان و مضطرب این ۴ نوجوان در ویدئو بی شباهت به فیلم های ساختگی داعش نبود که در آن این نوجوانان کم سن و سال از عضویتشان در پژاک خبر دادند. جملاتی که نشان می داد با توجه به سن کم این نوجوانان و روستایی بودن شان به آنها دیکته شده است فیلمی که بهت و حیرت خانواده هایشان را به همراه داشت.
این در حالی است که فقط دو نفر مذکور، سیروان و رامیار اهل روستای نی هستند و دونفر دیگر هویتشان تاکنون شناسائی نشده است.
لازم به ذکر است خانواده آن دو نفر اعلام کرده ند که هیچگونه ارتباطی با گروهک های ضدانقلاب ندارند و اهالی روستا پس از مفقود شدن دو نوجوان روستای نی کل مناطق مریوان و کوهها را در جستجوی این نوجوانان زیر پا گذاشته بودند.
پژاک حتی به کودکان هم رحم نمی کند و همچون کومله و دمکرات برای اعزام آنها به منطقه در راستای پروژه کشته سازی به سن و سالشان هم نگاه نمی کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی