سایز متن   /

به نوشته روزنامه آلمانی “فرانکفورتر آلگماینه”، آمریکا اگر تشخیص دهد که کردهای سوریه دیگر نفعی برای این کشور ندارند آنها را قطعا تنها خواهد گذاشت.
به گزارش کورد پاریز، نیروهای کرد سوریه (پ.ک.ک / ی.پ.گ) که از سال ۲۰۱۴ و آغاز حملات داعش به مناطق کردنشین سوریه مورد حمایت آمریکا بوده اند، تنها متحد واشنگتن در سوریه به حساب می آیند و به گفته برخی تحلیلگران آنها نیروهای پیاده و نایبان این کشور در سوریه هستند.
اما برخی مقامات ارشد آمریکا از جمله “دونالد ترامپ”، رییس جمهور این کشور درصددند نیروهای خود را از سوریه خارج و کمک های این کشور به کردهای سوریه را قطع کنند.
روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در این باره نوشته است آمریکا تا زمانی که همپیمانانش برای این کشور نفع داشته باشند از آنها حمایت می کند.
این روزنامه اشاره کرده است که آمریکا زمانی که فهمید که دیگر کردهای عراق برای این کشور نفع چندانی ندارند آن ها را به حال خود رها کرد و کردهای عراق در رویارویی با ارتش عراق مناطق مورد مناقشه را که در جنگ با داعش تصرف کرده بودند از دست دادند.
این روزنامه معتقد است آمریکا چنین کاری را با کردهای سوریه نیز خواهد کرد و زمانی که تشخیص دهد کردهای سوریه دیگر برای این کشور نفعی ندارند آنها را به کناری خواهد انداخت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی