سایز متن   /

 

به گزارش کورد پاریز، یک فعال رسانه ای به نام “آلبرتو وایو” در صفحه توئیتری خود ضمن اشاره به مسئله تجاوز جنسی در سازمان تروریستی پ.ک.ک و شاخه های آن نوشت: تعداد زیادی کودک نیز در این سازمان به عنوان سرباز، آموزش دیده و می بینند.

وی در مورد تامین مالی پ.ک.ک نیز می گوید مواد مخدر و قاچاق آن، منبع اصلی تامین مالی این گروه تروریستی است. آلبرتو ضمن انتقاد از آمریکا به خاطر حمایت از ی.پ.گ. شاخه پ.ک.ک در سوریه در زیر توییت خود، تصاویری از غیرنظامیان قربانی خشونت پ.ک.ک را نیز آورده است.

در همین راستا “جفری کندی” روزنامه نگار، ضمن محکوم کردن پ.ک.ک و شاخه های آن در صفحه توییتر خود نوشت: اعضای این گروه و سران آن به اعضای کم سن و سال تجاوز می کنند و از کودکان نیز به عنوان سرباز در جنگ استفاده می نمایند.

این روزنامه نگار معتقد است؛ پ.ک.ک برخلاف ادعای خود نه تنها مدافع حقوق کردها نیست بلکه حتی به اعضای دختر و زن خود نیز تجاوز می کند.

روزنامه ینی شفق انگلیسی نیز با توییتی به موضوع تجاوز به عنف در پ.ک.ک و شاخه های آن پرداخته و می نویسد؛ سران و فرماندهان پ.ک.ک به اعضای کم سن و سال به ویژه به دختران تجاوز می کنند.

این نشریه در ادامه می افزاید: پ.ک.ک پس از تجاوز به این اعضا از آنها به عنوان کودک سرباز در جنگ استفاده می کند تا کشته شوند و یا به عنوان عامل انتحاری و انفجار بمب بکار می گیرد. تجاوز جنسی، استفاده از کودک سرباز، عامل انتحاری در بین پ ک ک در شمال عراق متداول است.

“عمادالدین” یک فعال رسانه ای دیگر نیز، مقرهای پ.ک.ک را به محلی برای تجاوز جنسی تشبیه کرده که سران و فرماندهان این گروه تروریستی در آن مرتکب جنایت می شوند. وی می گوید مقرها برای اعضای زن و دختر محلی برای تجاوز جنسی هستند که به نوعی شکنجه است.

این فعال رسانه ضمن رد هر گونه ادعای پ.ک.ک مبنی بر حمایت از حقوق زنان می گوید نه تنها پ.ک.ک حامی زنان نیست بلکه حتی به اعضای زن خود نیز رحم نمی کند و تاکنون موراد بسیار زیادی از تجاوز به اعضای زن در پ.ک.ک گزارش شده است. تعداد زیادی از اعضای دختر تسلیم شده اعتراف کرده اند سران و فرماندهان پ.ک.ک به زنان و دختران تجاوز می کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی