سایز متن   /

معاون وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی با اشاره به همکاری های نظامی آمریکا با ی.پ.گ/پ.ی.د خواستار پایان دادن این همکاری برای تامین امنیت ملی ترکیه و تداوم روند تاسیس صلح و ثبات در سوریه شد.

به گزارش کورد پاریز، “صدات اونال”، معاون وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی با اشاره به همکاری های نظامی آمریکا با ی.پ.گ/پ.ی.د عنوان کرده است: پایان دادن به همکاری های نظامی آمریکا با شاخه های سوری پ.ک.ک چه از لحاظ تامین امنیت ملی ترکیه و چه از لحاظ تداوم روند تاسیس صلح و ثبات در سوریه یک اصل اساسی است.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به حملات اخیر ارتش ترکیه به مواضع ی.پ.گ در شرق فرات نیز گفت: در چند روز اخیر نیروهای ارتش ترکیه در برابر فعالیت های تحریک آمیز پ.ک.ک در مرزهای ترکیه بر اساس اصول تعیین شده در امنیت مرزهای کشورها به این تحرکات پاسخ داده شده است. ما به فعالیت های تروریستی در آن سوی مرزهایمان از سوی هر کسی که صورت بگیرد بارها تاکید کرده ایم که چشم پوشی نخواهیم کرد.

معاون وزیر امور خارجه ترکیه با اشاره به آغاز گشت زنی های مشترک نیروهای ترکی – آمریکایی در منبج نیز خاطرنشان کرده است: آغاز این گشت زنی که در چارچوب نقشه راه منبج صورت می گیرد رضایت بخش است. طرف های ترک اجرای تمام مفاد نقشه راه منبج را بسیار مهم می دانند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی