سایز متن   /

به گفته عضو شورای ملی جنبش گوران، موضوع مشارکت یا عدم مشارکت این حزب در کابینه جدید اقلیم کردستان عراق به گفتگوهایی مشروط خواهد شد که با دیگر احزاب تشکیل دهنده حکومت صورت خواهد گرفت.

به گزارش کورد پاریز، “نزار محمود” عضو شورای ملی جنبش گوران در سخنانی اعلام کرد به زودی با هیات های اتحادیه میهنی و حزب دمکرات درباره تشکیل حکومت ملاقات و گفتگو می کنیم و این مذاکرات بر تصمیم جنبش گوران برای مشارکت در حکومت تاثیر گذار خواهد بود.

نزار محمود در ادامه افزود؛ اگر برنامه حکومت آینده در راستای خدمت به مردم باشد در حکومت مشارکت می کنیم و اگر حاکمیت به دنبال عدم اجرایی کردن مطالبات ما باشد حکومت را بایکوت می کنیم.

ایشان هم چنین گفت: اتحادیه میهنی برابر حزب دمکرات حزبی شکست خورده است و مسئله به حاشیه رفتن برای اتحادیه میهنی نگرانی های ایجاد کرده است، به همین خاطر این حزب به دنبال عدم مشارکت جنبش گوران در حکومت است تا پست های لازم را در حکومت در اختیار گیرد. نزاد محمود افزود اتحادیه میهنی نمی تواند مانعی برای مشارکت ما در حکومت ایجاد کند و در حال حاضر اجرای توافق نامه دباشان اتحادیه میهنی و جنبش گوران متوقف شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی