سایز متن   /

رئیس حزب اتحاد بزرگ ترکیه و نماینده آنکارا در پارلمان ترکیه از ائتلاف جمهور در اظهاراتی با اشاره به تظاهرات های به وجود آمده در فرانسه و اغتشاش هایی که در چند روز اخیر در این کشور به وجود آمده است عنوان کرد: در صفوف اول اغتشاش گران فرانسوی هواداران PKK حضور دارند.

به گزارش کورد پاریز  به نقل از خبرگزاری تایم ترک، “مصطفی دستچی”، رئیس حزب اتحاد بزرگ ترکیه و نماینده آنکارا در پارلمان ترکیه از ائتلاف جمهور در اظهاراتی با اشاره به تظاهرات های به وجود آمده در فرانسه و اغتشاش هایی که در چند روز اخیر در این کشور به وجود آمده است عنوان کرد: تمام حکومت های فرانسه از گذشته تا کنون حامی شاخه های اروپایی گروه هایی مانند PKK بودند، همواره به آنان هشدار دادیم و تذکر دادیم که این کار را انجام ندهند. همواره به طرف های فرانسوی گفتیم که ترور، شاخه های تروریستی و کسانی که از این گروه های تروریستی استفاده می کنند روزی خواهد آمد تا از همین ها علیه خود شما استفاده خواهند کرد. اکنون آن روز رسیده است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرده است: اکنون در صفوف اول جلیقه زردهایی که در فرانسه تظاهرات انجام می دهند اعضای وابسته به گروه هایی مانند PKK/YPG/PYD را مشاهده می کنیم. این برای فرانسه یک درس بزرگی است. نه تنها فرانسه بلکه باید تمام کشورهای اروپایی این موضوع را به خوبی ادارک کنند و بعد از این به هواداران و اعضای PKK.YPG/PYD بعد از این به هیچ عنوان اجازه حضور و فعالیت ندهند. همه آن ها را باید از مرزهای خود خارج کرده و به ترکیه استرداد کنند. انتظار ما از کشورهای اروپایی این است. اگر این کار را انجام ندهند این روزها را نیز خواهند دید.

لازم به ذکر است این اظهارات در شرایطی ایراد می شود که سخنگوی جلیقه زردها نیز طی اظهاراتی عنوان کرده است اغتشاش ها و آشوب های اخیری که در تظاهرات فرانسه رخ داده است کار حامیان PKK در فرانسه است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی