سایز متن   /

رئیس جمهور ترکیه بار دیگر بر نابودی کریدور تروریستی در جنوب مرزهای ترکیه تاکید کرد.

به گزارش کورد پاریز به نقل از خبرگزاری آناتولی، “رجب طیب اردوغان”، رئیس‌جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع مردم شهر بوردور با اشاره به فعالیت تروریست ها در شمال سوریه اظهار داشت: نسبت به اقدامات تروریستی در مرزهای کشورمان بی‌تفاوت نخواهیم بود و با آن مبارزه خواهیم کرد. به هر بهایی این کریدور تروریستی را از بین خواهیم برد.

وی گفت: مسئله، سوریه نیست بلکه بقای ترکیه و ملت تُرک است. وقتی موضوع آینده ما مطرح باشد هیچ کس برای ما مهم نخواهد بود. انتظار داریم در آینده نزدیک همانگونه که وعده داده شد منبج از اعضای گروه‌های تروریستی پاکسازی شده و اداره آن به مردم محلی واگذار شود. حامیان گروه‌های تروریستی در واقع امنیت خود را به خطر میاندازند. ما هم خواهان حفظ امنیت متحدان خود بوده و هم برای تامین امنیت کشورمان تلاش می‌کنیم.

اردوغان تصریح کرد: مطمئنا در آینده ای نزدیک به این گروه تروریستی ضربه مهلکی وارد خواهیم کرد. کشورهایی که در کنار ترکیه می ایستند پیروز خواهند شد نه در مقابل آن.

رئیس جمهور ترکیه افزود: نمی‌شود که شما برای ۲۲ الی ۲۳ هزار تروریست از طریق عراق سلاح و خودرو بفرستید، از فروش تسلیحات به ما طفره بروید. همان‌ها را رایگان در اختیار تروریست‌ها می‌گذارید. این چگونه متحد بودن، شراکت و همکاری در ناتو است! آنهایی که برای امنیت خودشان از هزاران کیلومتر دورتر به منطقه آمده‌اند خود را محق می‌دانند، در حالیکه ما ۹۱۱ کیلومتر مرز مشترک داریم و خطر امنیتی ما را تهدید می‌کند انتظار دارند هیچ دخالتی نداشته باشیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی