سایز متن   /

لیلا گوون، نماینده حکاری در پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در اظهاراتی با اشاره به عملیات های ارتش ترکیه در خاک شمال عراق در پیامی به مسعود بارزانی رئیس سابق اقلیم کردستان عراق عنوان کرد: اگر برادرکشی نمی خواهید درهای اقلیم کردستان را به روی ترکیه باز نکنید.

به گزارش کورد پاریز به نقل از روزنامه دیوار، لیلا گوون، رئیس مشترک کنگره دموکراتیک خلق ها (DTK) و نماینده حکاری در پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در اظهاراتی با اشاره به عملیات های ارتش ترکیه در خاک شمال عراق در پیامی به مسعود بارزانی رئیس سابق اقلیم کردستان عراق عنوان کرد: در اقلیم کردستان یک عملیات مهم دیگر آغاز شده است؛ در پی نابود کردن دستاورد کردها هستند. نباید درهای این سرزمین به روی ترکیه باز شود. مسعود بارزانی در اظهاراتی اعلام کرده بود که خواستار “برادر کشی” نیست. اگر خواستار برادرکشی نیست نباید درهای اقلیم کردستان را به روی ترکیه باز کند.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: آنجا تنها سرزمین حزب دموکرات کردستان (KDP) نیست. سرزمین تمام کردها هست. همان گونه که روح اتحاد و برابری در کردستان سوریه به وجود آمد؛ در کردستان عراق نیز باید همین روح اتحاد ایجاد شود. نباید این سرزمین ها در اختیار ترکیه گذاشته شود. در مقابل این موضوع نظاره گر نخواهیم ماند. سکوت نخواهیم کرد و هیچ زمان قبول نخواهیم کرد. حمله به اقلیم کردستان حمله به دیاربکر و اورفا است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی