سایز متن   /

رئیس فراکسیون حزب دمکرات کردستان (پارتی) در پارلمان کردستان، خواستار معرفی مقامات فاسد اقلیم کردستان به مردم، برای جدا سازی افراد خدمتگزار از مفسدین شد.

به گزارش کورد پاریز به نقل از سایت خبری آوینه “امید خوشناو” در نوشتاری با اذعان به وجود فساد در لایه های مختلف حاکمیت اقلیم کردستان اشاره کرد که این پدیده در صورت عدم مقابله با آن می تواند اقلیم را به سوی نابودی بکشاند.

رئیس فراکسیون حزب دمکرات در ادامه خاطر نشان می سازد که همه افراد و مقاماتی که در حاکمیت اقلیم هستند، فاسد نبوده و در میان افرادی دست پاک و خدمت گذار نیز وجود دارند و لازم است که آنان از افراد فاسد که موجب بدبینی کلی جامعه به مقامات و مسئولین شده اند، جدا شوند.

همچنین با تأکید بر اینکه نباید تمامی افراد و مقامات حاکم و مسئولین به عنوان فاسد قلمداد شوند، درخواست کرده که برای جلوگیری از این امر، مفسدین اداری و اقتصادی اقلیم شناسایی به مردم معرفی شوند.

خوشناو اعلام کرده که دولت اقلیم می تواند در صورتی که توان مقابله با فساد موجود را ندارد، از طریق معرفی افراد فاسد، اعتماد عمومی را به دولت بازگردانده و از  آنانی را که خدمتگزار واقعی مردم هستند طی مراسم های سالیانه و به صورت شایسته تقدیر نماید.

لازم به ذکر است که مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان در آغاز به کار دولت خود، مبارزه با فساد را اولویت اصلی برنامه های این دولت اعلام کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی