سایز متن   /


یکی از سرکردگان گروه خشونت طلب پژاک در سخنانی مضحک، سخنان اوجالان را «فلسفه نجات خلق‌های غرب آسیا» توصیف کرده و پژاک را بخشی از پ.ک.ک دانسته است.

به گزارش کورد پاریز، “شیار شوگر”، فرمانده یگان‌‎های مسلح پژاک (ی.ر.ک.) به مناسبت سی و پنجمین سالگرد اولین عملیات مسلحانه پ.ک.ک در ترکیه با یک خبرگزاری وابسته به پ.ک.ک مصاحبه کرده و با تعریف و تمجید از خشونت‌های پ.ک.ک خود را نیز بخشی از این فرقه معرفی نموده است.

این فرمانده پژاک سخنان مضحک عبدالله اوجالان را «فلسفه» نامیده و آن را راه «نجات» همه خلق‌های خارومیانه معرفی کرده است. شیار شوگر در حالی این اظهارات را مطرح می‌کند که پژاک مدعی استقلال از پ.ک.ک است، اما این اظهارات همانند گفته‌های بسیاری از سرکرده‌های پژاک به صورت مستند ثابت می‌کند پژاک بخشی از پ.ک.ک است که با فریب جوانان کُرد ایران آنها را در ترکیه و سوریه به کشتن می‌دهد، در حالی که تنها سود آن برای کردهای ایران اخاذی از مناطق مرزی و ناامن سازی و بی‌ثبات کردن است. پژاک متهم به انجام چندین عملیات تروریستی در داخل ایران و قتل شهروندان بی‌گناه کرد ایرانی است. این امر در حالی صورت گرفته که این گروه مدعی است در حال جنگ برای حقوق کردهای ایران است.

ادعای حمایت از حقوق کردها نیز یک دروغ بزرگ است که دیگر کمتر کسی آن را باور می‌کند. زیرا پژاک و پ.ک.ک به جای بلند کردن نمادهای کردی در مراسمات خود، عکس عبدالله اوجالان را تبلیغ می‌کنند. به عنوان مثال در هیچ مراسم یا راهپیمایی هواداران پ.ک.ک هرگز اجازه نمی‌دهند پرچم کردهای اقلیم نیز وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی