سایز متن   /

خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در اظهاراتی با اشاره به انتشار اخبار خروج نیروهای YPG از برخی نقاط در شمال سوریه عنوان کرد: خودمان بایستی شاهد خروج YPG از منطقه باشیم.

به گزارش کورد پاریز به نقل از روزنامه جمهوریت، “خلوصی آکار”، وزیر دفاع ترکیه در اظهاراتی با اشاره به انتشار اخبار در روزهای گذشته مبنی بر خروج نیروهای YPG از برخی نقاط مختلف در شمال سوریه در پی توافق ترکیه – آمریکا برای ایجاد منطقه امن در شمال سوریه عنوان کرد: برخی اطلاعات در خصوص عقب نشینی نیروهای YPGو تخریب برخی مواضع متعلق به آنان وجود دارد. تمامی این اطلاعات نیاز به تأیید نهایی ما دارد. خودمان باید شاهد خروج YPG از منطقه امن باشیم. به هیچ عنوان اجازه ایجاد یک کریدور ترور در مرزهای جنوبی مان را نخواهیم داد.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به عملیات نیروهای نظامی ارتش ترکیه در شمال عراق تحت عنوان عملیات های چنگال و شروع سومین مرحله از این عملیات ها نیز گفت: در عملیات چنگال یک در مجموع ۶۷، در چنگال دو ۱۶ و تا این لحظه در چنگال سه ۲۲ نظامی PKK در درگیری با نظامیان ارتش ترکیه کشته شده اند. از آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی تا کنون در ۹ ماه ۶۷۶ نظامی PKK در شمال عراق در درگیری با نیروهای نظامی ارتش ترکیه کشته شده اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی