سایز متن   /


یک فعال رسانه‌ای بر ضدیت پ.ک.ک و هواداران اوجالان با هویت کُردی تاکید کرد

یک فعال رسانه‌ای کرد در فضای مجازی و در صفحه توئیتری خود در واکنش به اظهارات یک کُرد دیگر و ضمن تایید اظهارات او در مورد کردستیز بودن پ.ک.ک و شاخه‌های آن مانند پژاک گفت: «من تاکید می‌کنم که مریدان آپو (اوجالان) در پ.ک.ک و ه.د.پ. تمام اصول زندگی کردها را به هم ریخته‌اند و این یعنی فروپاشی جامعه کُرد. اقدامات عبدالله اوجالان سبب شده تا هواداران وی از هویت کردی دور شوند و هر جا که قدم گذاشته‌اند آنجا را نیز با تلاش‌های ضد کردی خود از هویت کردی دور کرده‌اند».

«هرو کُرد» دلیل این اقدامات را بی هویت بودن خود عبدالله اوجالان و به تبع آن مریدانش می‌داند که می‌خواهند همه را به فرقه خود وارد کنند و افزود «اوجالان باعث شد تا کردها در مسیری غیرواقعی قرار داده شوند و این مسیر نیز فقط در راستای اهداف پ.ک.ک و شاخه‌های و به زیان مردم کُرد است». تاکید این فعال رسانه بر شاخه‌های پ.ک.ک، مرتبط با پژاک نیز می‌باشد. فرقه تروریستی پژاک بخشی از پ.ک.ک است که مارکسیسم-لنینیسم و پیروی از افکار عبدالله اوجالان را اساس کار خود قرار داده و هواداران خود را نیز تشویق می‌کند هر آنچه در خارج از چارچوب آن باشد را رد کنند. با توجه به این که اکثریت کردها مسلمان هستند و ایدئولوژی پ.ک.ک نیز با آن سازگاری ندارد، در دو دهه اول عمر خود تلاش کرد تا اسلام را «عامل بدبختی» کردها معرفی نماید اما موفق نشد. پ.ک.ک ناچار شد برای ریاکاری تغییر رویه دهد و حتی کمیته‌ای دینی نیز تشکیل دهد اما در عمل دین‌ستیزی خود را ادامه داد.

در این راستا انجام فرایض دینی در پ.ک.ک ممنوع است و قسم خوردن به خدا، پیغمبر و قران و امامان ممنوع شده و همه اعضای این فرقه باید به عکس عبدالله اوجالان قسم بخورند! رسانه‌ها و افراد وابسته به این فرقه در فضای مجازی نیز به صور مختلف رویه دین‌ستیزی خود را ادامه می‌دهند و تلاش می‌کنند تا تصویری مثبت از فرقه تروریستی تحت امر اوجالان ارائه نمایند. در حالی که پژاک و پ.ک.ک تجسم زن ستیزی، نقض حقوق کودکان، قتل انسان‌های بی گناه و افراد منتقد و مخالف است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی