سایز متن   /


پ.ک.ک، حتی علیه دولت کُردی اقلیم نیز وارد جنگ نظامی و تروریستی شده است.

با نزدیک شدن سالروز برگزاری همه‌پرسی غیرقانونی استقلال اقلیم کردستان در سال ۲۰۱۷ یک کانال تلگرامی وابسته به فرقه تروریستی پژاک در اقدامی متناقض و عجیب خود را حامی استقلال اقلیم کردستان نشان داده و تلاش نموده تا رسانه‌های غیرکردی ایران را نیز متهم به دشمنی با کردها کند. این رسانه‌های وابسته به پژاک در حالی مدعی حمایت از استقلال اقلیم کردستان هستند که هم دولت عراق، هم کشورهای منطقه، هم سازمان ملل و هم تمام کشورهای غربی به صورت علنی مخالف این همه‌پرسی بودند و تنها رژیم صهیونیستی و عربستان از این همه‌پرسی استقبال نمودند و هدفشان نیز استفاده ابزاری از کردها علیه ایران بود.

نکته جالب این که حتی خود فرقه پ.ک.ک و شاخه‌های آن از جمله خود پژاک نیز علنا مخالف تاسیس دولت کردی بوده و هستند و جنگ علنی در اقلیم علیه پارتی و یکتی به راه انداخته‌اند. عبدالله اوجالان بارها از جمله در آخرین دیدار خود با وکلا و خانواده اش طی بیانیه‌های علنی اعلام کرد کردها نباید دولت تاسیس کنند.

لازم است افراد وابسته به پژاک بدانند نمی‌توانند حتی با این دروغ پردازی‌ها نظر حامیان بارزانی را نیز جلب کنند چون تاریخ مصرف ایدئولوژی اوجالان به پایان رسیده است.     

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی