سایز متن   /

نیروهای پلیس ترکیه با یورش به منزل شخصی سلجوق میزراکلی، شهردار برکنار شده شهرداری کلانشهر دیاربکر این سیاستمدار کرد ترکیه را دستگیر کردند.

به گزارش کوردپاریز، بر اساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای پلیس ترکیه روز ۲۱ اکتبر ۲۰۱۹ با یورش به منزل شخصی سلجوق میزراکلی، شهردار برکنار شده شهرداری کلانشهر دیاربکر این سیاستمدار کرد ترکیه را دستگیر کردند.

همزمان با عملیات نیروهای پلیس ترکیه به منزل شخصی میزراکلی، نیروهای پلیس کزیبان یلماز، شهرداری کایاپینار در استان دیاربکر، گولجان اوزر، شهردار بیسمیل در استان دیاربکر و روژدا نازلیر، شهردار کوجا کوی در استان دیاربکر را نیز دستگیر کردند.

مهمت امین آکتار، وکیل میزراکلی در پی دستگیری وی به خبرنگاران گفت: دلیل حمله به خانه سلجوق میزراکلی، تفتیش منزل و دستگیری ایشان تنها با عنوان “یک پرونده در دست بررسی” به ما اعلام شده است.

لازم به ذکر است، سلجوق میزراکلی با کسب ۶۲ درصد آراء مردم کلانشهر دیاربکر در انتخابات ۳۱ مارس ۲۰۱۹ میلادی به عنوان شهردار کلانشهر دیاربکر انتخاب شده بود که در تاریخ ۱۹ آگوست ۲۰۱۹ میلادی با حکم وزارت کشور ترکیه از مقام خود برکنار و به جای وی سرپرست تعیین شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی