سایز متن   /

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به شهر کردنشین حکاری سفر کرده است، با حضور در مرکز فرماندهی نیروهای ژاندارمری حکاری طی اظهاراتی عنوان کرد: در سال ۲۰۲۰ کابوس PKK خواهیم شد.

به گزارش کوردپاریز، سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به شهر کردنشین حکاری سفر کرده است، با حضور در مرکز فرماندهی نیروهای ژاندارمری حکاری طی اظهاراتی عنوان کرد: «به کسانی که تلاش می کنند تا برای این کشور کابوس باشند چنان جوابی در سال ۲۰۲۰ میلادی خواهیم داد که نتوانند از جایی که زمین خوردند بلند شوند. نه تنها در این جغرافیا، در هر کجا که پنهان شده باشند و در هر مکانی که در پی برنامه ریزی و طرح ریزی علیه کشورمان باشند جواب قاطعی خواهند گرفت. قدرت ترکیه برای این کار کفایت می کند. دعای ملت ترکیه نیز پشتمان است. در سال ۲۰۲۰ کابوس PKK خواهیم شد».

به نوشته روزنامه ینی شفق، وزیر کشور ترکیه در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «سال ۲۰۱۹ را پشت سر گذاشتیم. نیروهای امنیتی ترکیه در این سال با عملیات چشمه صلح عرصه را برای تروریست ها تنگ کردند. اکنون نیز با یک گام جدید در لیبی و مدیترانه شرقی قدم برمی داریم. چگونه که در گذشته “بارباروس خیرالدین”ها تاریخ ساز شده اند اکنون نیز نیروهای امنیتی ما برای نوشتن تاریخ آماده اند».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی