سایز متن   /

امام جمعه سنندج با بیان اینکه تمام دنیا خواستار انتقام‌جویی سخت و کوبنده از سردمداران آمریکایی هستند، گفت: حمله موشکی موفقیت‌آمیز سپاه ناشی از اقتدار، توان بالا، قدرت دفاعی و بازدارندگی بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان دارد.

به گزارش کوردپاریز،‌ ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال به حق این روز مبارک انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکای جنایتکار بگیرد.

وی ضمن تبریک و قدردانی از حمله موشکی موفقیت‌آمیز سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا افزود: این اقدام شجاعانه و قهرمانانه رزمندگان و سبزپوشان غیور، ناشی از اقتدار، توان بالا، قدرت دفاعی و بازدارندگی بالای جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج تصریح کرد: یقناً راه سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی قاطعانه ادامه خواهد داشت چراکه تمام مردم ایران و ملت آزادی‌خواه جهان خونخواه شهید سلیمانی و خواستار انتقام‌جویی سخت و کوبنده از سردمداران آمریکایی هستند.

وی با تاکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی و هوشیاری مسلمانان شیعه و سنی در برابر توطئه‌های دشمنان و پیروی از فرموده‌های قرآن، تاکید کرد: باید در این برهه حساس کنونی همه با هم «متحدانه و منسجانه» پشتیبان نظام و رهبری باشیم و اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای را به بدخواهان ندهیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌های خود فرا رسیدن ۱۵ دی‌ماه سالروز تاسیس هسته گزینش را تبریک و یادآور شد: باید نیروهای شایسته، متعهد، ولایت‌مدار، بااخلاق، سالم و پایبند به عقاید اسلامی و آرمان‌های انقلاب در ادارات جذب و این افراد در راستای خدمتگزاری به مردم شب و روز نشناسند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: امیدوارم همه مسلمانان جهان اسلام در راستای پیروی از فرموده‌های خداوند، پیامبرگرامی اسلام(ص) و قرآن گام برداشته و با «اتحاد و انسجام» دشمنان نظام را مأیوس کنیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی