سایز متن   /

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ترامپ جنایتکار عملاً با اقدام خبیثانه و دستور ترور سردار دل‌ها، ثابت کرد که ادعایش در دفاع از آزادی و حقوق بشر توخالی و دورغی بیش نیست.

به گزارش کوردپاریز، ماموستا فایق رستمی در نهمین پیش‌ همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن که با حضور رئیس فرهنگنامه مرکز پژوهش‌های علوم قرآنی کشور، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ائمه جمعه و علمای برجسته اهل‌سنت در سالن اجتماعات کتابخانه امام خامنه‌ای در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: «ولایتمداری، تواضع و فروتنی، تلاش برای وحدت اسلامی، بستن راه بر نفوذ دشمنان، مبارزه با تروریست و داعش و حفظ ناموس کُردها مهم‌ترین خصلت‌هایی بود که حاج قاسم را محبوب دل‌ها کرد.

وی افزود: ترامپ جنایتکار عملاً با اقدام خبیثانه و دستور ترور سردار سرافراز اسلام، ثابت کرد که ادعایش در دفاع از آزادی و حقوق بشر توخالی و دورغی بیش نیست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی مسلمانان در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های معاندان نظام تصریح کرد: استکبار جهانی به‌دنبال غارت و چپاول سرمایه‌های منطقه بوده، بنابراین باید با «وحدت و انسجام» در برابر آن جنایتکاران ایستادگی کنیم.

وی «دفاع از جان انسان‌ها، دفاع از دین و دفاع از مظلومین را سه رویکرد اسلام و نظام جمهوری اسلامی خواند و ابراز داشت: باید همه با هم در این برهه حساس، «متحدانه» پشتیبان نظام و رهبری بوده و از اختلافات داخلی دوری کنیم.

ماموستا رستمی با یادآوری اینکه مردمان استان کردستان متعهد و وفادار به نظام هستند، یادآور شد: کُردها همواره مرزداران غیور و برای حفظ نظام و ادامه راه شهید سلیمانی جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و اجازه نفوذ دشمنان به مرزهای کشور را نمی‌دهند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید همه مسئولان کشوری و استانی همواره در راستای پیروی از منویات رهبری و حل مشکلات مردم گام برداشته و در خدمت‌رسانی به محرومان شب و روز نشناسند چراکه مردم سرمایه و صاحبان اصلی انقلاب و نظامند و در همه برهه‌ها توطئه‌های استکبار را خنثی کرده‌اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی