سایز متن   /

جلسه رسیدگی به پرونده ۲۰ تن از اعضای حزب کُردی دموکراتیک خلق ها (HDP) در دادگاه صلح و جزای دیاربکر برگزار شد و ۱۳ تن از اعضای HDP به دستور قاضی پرونده به اتهام “عضویت در گروه های تروریستی” راهی زندان شدند.

به گزارش کوردپاریز، جلسه رسیدگی به پرونده ۲۰ تن از اعضای حزب کُردی دموکراتیک خلق ها (HDP) که ۱۱ روز پیش در دیاربکر دستگیر و بازداشت شده بودند در دادگاه صلح و جزای دیاربکر برگزار شد و ۱۳ تن از اعضای HDP به دستور قاضی پرونده به اتهام “عضویت در گروه های تروریستی” راهی زندان شدند.

به نوشته خبرگزاری Mezopotamya، این افراد که ۱۱ روز پیش از سوی نیروهای مبارزه با ترور پلیس ترکیه دستگیر شده بودند بعد از بازداشت طولانی و تشکیل پرونده با اتهامات مختلف “کمک به گروه های تروریستی”، “فعالیت و اقدام در راستای منافع گروه های تروریستی” و “عضویت در گروه های مسلح” به دادگاه منتقل شدند. هفت تن از افراد دستگیر شده به حکم قاضی پرونده تبرئه و ۱۳ تن دیگر راهی زندان شده اند.

لازم به ذکر است، ماه پیش نیز ۲۱ تن از اعضای HDP به اتهام عضویت در گروه های مسلح از سوی نیروهای ژاندارمری دیاربکر دستگیر و راهی زندان شده بودند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی