سایز متن   /

فیلیپه گوفین، وزیر امور خارجه بلژیک در یک سفر رسمی وارد فرودگاه بین المللی شهر اربیل، مرکز اقلیم کردستان شد. گوفین در بدو ورود به فرودگاه بین المللی اربیل از سوی یک هیئت دولتی متشکل از شورش اسماعیل، وزیر پیشمرگ اقلیم کردستان، صفین دزه ای، مسئول نهاد روابط خارجی اقلیم و عادل جوتیار، سخنگوی دولت اقلیم مورد استقبال قرار گرفت.

نخست وزیر و رئیس حکومت اقلیم کردستان جداگانه در اربیل با وزیر خارجه بلژیک دیدار و در خصوص روابط دو جانبه و اوضاع عراق و منطقه گفتگو کرد.
 

در این دیدارها آخرین تحولات عراق و مناطقه و توسعه و گسترش روابط اقلیم کردستان با کشور بلژیک در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفتند و بر تداوم پشتیبانی ها از عراق و اقلیم کردستان در جنگ با ترور تاکید شد.

نخست وزیر اقلیم کردستان ضمن تشکر از پشتیبانی های بلژیک از عراق و اقلیم در جنگ با داعش، ترور را تهدیدی جدی برای ساکنان منطقه در مقطع کنونی توصیف کرد. مسرور بارزانی در پایان، گزارشی از برنامه کاری دولتش به ویژه در حوزه اقتصادی و افزایش منابع درآمدی و تولید در حوزه های مختلف ارائه داد.

در دیدار  نچیروان بارزانی با وزیر خارجه بلژیک، بارزانی ضمن تقدیر از پشتیبانی و همکاری های بلژیک با اقلیم کردستان در چارچوب ائتلاف بین المللی ضد داعش، تاکید کرد که عراق و اقلیم کردستان هنوز هم نیازمند تداوم همکاری های ائتلاف بین المللی در جنگ با ترور هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی