سایز متن   /

ویسی بیرلیک، پسر مختبر بیرلیک، مادری که جلوی ساختمان حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) به تحصن نشسته بود، از پ.ک.ک فرار کرده و تسلیم پلیس شد.

به گزارش کوردپاریز، یکی دیگر از خانواده های دیاربکر که برای در آغوش کشیدن فرزند خود مقابل ساختمان استانی HDP تحصن کرده بودند، توانستند پسرشان را که پس از ترغیب نیروهای امنیتی تسلیم شده، در آغوش بکشند.

مادر ویسی که پسرش در ۱۴ سالگی از کوجائلی توسط سازمان تروریستی و جدایی طلب پ.ک.ک ربوده شده و به کوه برده شده بود، توانست پس از ۵ سال جدایی پسر ۱۹ ساله خود را در آغوش بکشد.

مادر ویسی که با آمدن به مقر فرماندهی ژاندارمری توانست پس از ترغیب نیروهای امنیتی پسرش را از نزدیک ببیند، بسیار خوشحال شد.

این مادر که به همراه دیگر پسرش با نام بهجت به مرکز ژاندارمری آمده بود، توانست پسرش ویسی را بعد از ۵ سال دیده و در آغوش بکشد.

در این جلسه که لحظات بسیار عاطفی سپری شد، مادر و پسر همدگی را بغل کرد و اشک ریختند.

مادر و پسرش بهجت از همه کسانی که در آزاد شدن ویسی از دست گروه تروریستی و جدایی طلب پ.ک.ک زحمت کشیده بودند، تشکر می کنند.

با تسلیم ویسی، تعداد خانواده هایی که با تحصن مقابل ساختمان استانی حزب دموکراتیک خلق توانستند فرزاندان خود را در آغوش بکشند، به ۹ نفر رسید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی