سایز متن   /

کوردپاریز/ گروهک تروریستی پژاک عامل بسیاری از حملات تروریستی مرزهای غربی کشور است که تاکنون تعداد زیادی از هموطنان و مدافعان وطن را با اقدامات تروریستی و بزدلانه به شهادت رسانده است.

.

یکی از اقدامات تروریستی این گروهک، حمله به پاسگاه یگان ویژه سنندج بود. در تاریخ ۴ اردیبهشت۱۳۸۸، این گروهک تروریستی به پاسگاه مرزی استان کردستان (یگان ویژه سنندج) حمله کرده و دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی را به شهادت رساند.

.

شهید بابک اسدی سرمستی، افسر وظیفه یکی از شهدای پاسگاه یگان ویژه سنندج می باشد.

.

وی در تاریخ ۱۶آذر۱۳۵۹ در کرمانشاه (شهر اسلام آباد غرب) در خانواده ای مذهبی متولد شد. تحصیلاتش را تا اخذ مدرک لیسانس در رشته تربیت‌بدنی ادامه داد، سپس به کلاس‌های آموزشی نیروی انتظامی رفته، فرمانده پاسگاه قصر شیرین شد.

.

شهید اسدی سرانجام در سحرگاه جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ در حالی که در یگان نظامی خود مشغول به انجام وظیفه بوده مورد حمله  گروهک تروریستی و ضد کرد پژاک قرار گرفته که با جانفشانی خود باعث توقف عملیات تروریستی گروهک شده و در اثر اصابت گلوله مجروح گردیده و ساعتی بعد به درجه رفیع شهادت نائل می گردد.

.

شهید بابک اسدی سرمستی

.

فرهاد اسدی سرمستی پدر شهید در مصاحبه با تیم خبری کوردپاریز گفت: شهید بابک یک انسان بسیار متواضع و مردم دوست بود که در حد توان از درآمدی که داشت به فقرا کمک می کرد.

.

پدر شهید اسدی با اشاره به اینکه پسرم تنها یک ماه بود نامزد کرده بود و برای عروسیش لحظه شماری می کردم.  یک هفته قبل شهادتشان به منزل آمد و روز پنجشنبه به محل خدمتش رفت. پسرم جانشین پادگان بود. ۴ اردیبهشت از پادگان زنگ زدند و فرمانده پادگان، خبر درگیری را به ما داد که ابتدا خبر مجروح شدنش را اطلاع دادند و ما گفتیم لا اله الا الله هر چی هست بگویید و گفتند بله دیشب در این درگیری شهید شده است.

.

پژاک در یک حمله مسلحانه ۱۱ نفره به پادگان یگان ویژه سنندج حمله کردند و پسرم با رشادت و شجاعت جلوی تروریستها مقاومت کرد و در این شب مظلومانه به شهادت رسید. این در حالی بود که پسر من در پادگان بود، چه آزاری به آنها رسانده بود؟!

.

فرهاد اسدی در ادامه افزود؛ این گروه در آن سالها جهت ارعاب و وحشت و نیز ایجاد ناامنی در کردستان دست به هر اقدام تروریستی می زدند. به کاروان حمله می کردند به نیروی انتظامی حمله می کردند که البته در این سالها با تدابیر شدید امنیتی اقدامات تروریستی این گروهک کم شده است.

.

پدر شهید اسدی در ادامه افزود مردم کردستان انسان های وطن دوست و انقلابی زیاد دارد ولی گروهک تروریستی پژاک یک گروه فریب خورده است که به پشتیبانی کشورهای غربی جهت ضربه زدن به ایران به وجود آمده است.

.

وی همچنین با چشمی گریان ادامه داد که خانواده های زیادی در کردستان به واسطه اقدامات تروریستی پژاک داغدار هستند و من کسانی می شناسم که تنها یک پسر داشتند آن هم تروریست های پژاک ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

.

.

وی در پاسخ به اینکه گروهک تروریستی پژاک به بهانه احقاق حقوق کردها عملیات مسلحانه انجام می دهد اظهار داشت این کدام ملت است که فرزندان خود را می کشد؟! مگر آنها هم نوع شما نیستند؟! ما از مسئولین و دست اندرکاران نظام می خواهیم حق ما را از این تروریست ها بگیرند، ۳۰ سال تمام همه هست و نیستم را خرج پسرم کردم آن هم اینجوری از ما گرفتند. وقتی پسرم را دیدم غرق در خون بود به همین خاطر سکته قلبی کردم .

.

پدر شهید اسدی همچنین در ادامه گفت: مقامات اقلیم کردستان را که آزادانه به این تروریستها جا و مکان می دهند به خدا واگذار می کنیم .

.

وی همچنین از مقامات وزارت خارجه خواستار شد که مظلومیت فرزندان مان را به گوش جهانیان برسانند. نهادهای امنیتی باید هر چه بیشتر حافظ جان شهروندان کرد شاغل در دولت باشند. چرا که کسانی که در دولت کار می کنند مظلومند. چرا باید کردی که برای گذران و ارتزاق زندگی خود در دولت کار می کند، جانش در خطر باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی