سایز متن   /

پس از گذشت چند ماه از انتشار خبر کشته شدن مصلح ایکه، عضو شورای نظامی HPG توسط رسانه های حکومتی ترکیه، مرکز رسانه ای HPG با انتشار بیانیه ای خبر مرگ این فرمانده را تأیید کرد.

به گزارش کوردپاریز، پس از گذشت چند ماه از انتشار خبر کشته شدن مصلح ایکه، عضو شورای نظامی HPG و از فرماندهان مهم شاخه نظامی پ.ک.ک که توسط منابع امنیتی ترکیه منتشر شده بود، پ.ک.ک خبر کشته شدن این فرمانده نظامی را تأیید کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی پ.ک.ک، مرکز رسانه ای HPG، در بیانیه ای با تأیید مرگ مصلح ایکه عنوان کرد: «مصلح ایکه، با نام مستعار تیکوشر گَوَر، در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۱۹ در اثر حمله هوایی جان خود را از دست داده است. این حمله هوایی به مواضع پ.ک.ک در اقلیم کردستان صورت گرفته است».

لازم به ذکر است، خبرگزاری آناتولی در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۹ در خبری مدعی شده بود: در عملیات مشترک سازمان اطلاعات ملی و نیروهای مسلح ترکیه در منطقه متینا در شمال عراق «مصلح ایکه» یکی از فرماندهان گروه پ.ک.ک که در لیست قرمز تروریست های تحت تعقیب وزارت کشور قرار داشت، کشته شده است.

در اوضاع کنونی هم که جامعه جهانی از شیوع گسترده ویروس کرونا رنج می برد و حتی پیشرفته ترین کشورهای دنیا در برابر این بیماری مستاصل هستند،گروه تروریستی پ.ک.ک با بی توجهی به خانواده های اعضا از ارائه هر گونه اطلاعاتی در قبال شیوع این بیماری در مقرهای خود خودداری کرده و جان اعضای خود را که بنابه اضطرار در غارهای تنگ و دخمه های بدون تهویه هوا و به صورت جمعی زندگی می کنند، به خطر انداخته است.

گفتنی است، در حالیکه در هفته های اخیر جوانان زیادی در قندیل جان خود را از دست داده اند ولی گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک فقط مرگ یک نفر را بر اثر کرونا تایید کرده اند و مرگ بقیه را «مصاف با شرایط دشوار طبیعی در مناطق عملیاتی و بر اثر سرما و کولاک» عنوان کرده اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی