سایز متن   /

رسانه های وابسته به گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک پس از گذشت یک سال آمار ۴ نفر از کشته های خود را اعلام کرد.

.

به گزارش کوردپاریز، گروه تروریستی پ.ک.ک هویت ۴ نفر از کشته های خود را که در آوریل ۲۰۱۹ (بنابر آنچه رسانه های وابسته به گروه اعلام کرده اند) در جریان حمله جنگنده های ارتش ترکیه کشته شده بودند را بنا بر سیاست پنهانکاری پس از گذشت یک سال اعلام کرد.

.

بکارگیری تاکتیک تاخیر از سوی گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک با اهدافی همچون مخفی کردنِ تعداد واقعی کشته شدگان برای جلوگیری از تضعیف روحیه ی سایر اعضاء، اعلام تدریجی کشته شده ها با هدفِ القای شکست ناپذیری گروه،  ترس و هراس از واکنش خانواده های کشته شدگان،  طراحی و آماده سازی برنامه هایی همچون: مصادره کردنِ مفهوم ارزشی شهادت و شهید سازی و استفاده تبلیغاتی از جنازه کشته شدگان صورت می گیرد.

.

یکی دیگر از تاکتیک های پ.ک.ک در زمینه کشته شدگان این است که جنازه کشته شدگان به خانواده هایشان تحویل داده نمی شود. عدم ارایه جنازه کشته ها از سوی پ.ک.ک این ظن را تقویت می کند ممکن است آنها به نحوی غیر از آنچه پ.ک.ک روایت می کند کشته شده باشند. بسیاری از خانواده هایی که فرزندانشان در پ.ک.ک جزء کشته های این گروه اعلام می شوند نسبت به این مسئله اعلام نگرانی و شک و تردید دارند.

.

این در حالی است که گروه تروریستی پ.ک.ک در هفته های اخیر با شیوع گسترده ویروس کرونا در بین اعضا مواجه است که بنا بر گزارشات منابع خبری تاکنون بیش از ۴۰ نفر از اعضای این گروه در کوهستان قندیل و در یک بیمارستانی در سلیمانیه جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده اند.

.

بنا به سنت همیشگی باید منتظر بود تا پس از گذشت چند سال اسامی کشته های کرونایی را بر اثر حملات ارتش ترکیه و یا بهانه های واهی اعلام کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی