سایز متن   /

هوال آزاد/ فریب زنان و دختران و بکارگیری آنان در فعالیت های خشن و مسلحانه و نیز بکارگیری در کارهای سخت روزمره در محیط کوهستان به بهانه هایی همچون میهن پرستی و دستیابی به آزادی، توسط گروه تروریستی و ضدبشری پ.ک.ک و پژاک بیانگر نگاه ابزاری نسبت به زن در پ.ک.ک است.

این گروه تروریستی به عنوان یک ساختار فاسد نه تنها ارزش‌های والای زنان را زیر سوال می‌برد بلکه آنان را با واداشتن به کارهای سخت و طاقت فرسا، تحقیر و کوچک می شمارد.

گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک با تفکر نفی خانواده و انواع محدودیت های ضد انسانی و مغایر با حقوق بشر، زنان را در کمپ های کوهستان قندیل به بردگی و استثمار گرفته حال آنکه زنان و مردان تشکیلاتی اروپانشین پ.ک.ک و پژاک در فضای عیش و نوش و خوشگذرانی اروپا در حال عیاشی هستند.

با تجربه هایی که از قندیل دارم؛ برای یک زن، قندیل یعنی تجاوز، یعنی استثمار، یعنی تحقیر. در آنجا زن بازیچه و ابزاری است که به میل سرکرده های گروه به کار گرفته می‌شود.

.

.

گروهی تروریستی که با چنین ایدئولوژی فرقه گرایانه، دختران و زنان را از محیط گرم و آغوش باز خانواده گرفته و آنها را به سخت ترین کارهای ممکن در کوهستان وحشی قندیل به کار می گمارد، اینچنین با توهین به شعور مخاطبان و شهروندان کرد و نیز با انتشار عکس های دردناک و غم انگیز، ماهیت تروریستی و ایدئولوژیک خود را بیش از پیش به اثبات می رسانند.

.

.

دختران نگون بختی که در چنگال فرقه تروریستی پ.ک.ک و پژاک گرفتار آمده اند نه تنها از حق طبیعی و ذاتی خود برای تشکیل خانواده و تربیت نسل جدید محروم شده اند بلکه باید اینگونه به اجبار تن به کارهای مشقت بار و طاقت فرسایی بدهند که از عهده آنان خارج است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی