سایز متن   /

دبیر شورای سیاسی اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرد که این حزب نام سه نامزد را برای تصدی منصب وزارت دادگستری عراق به نخست وزیر این کشور اعلام کرده است.

فرید اسه سرد پس از نشست دفتر سیاسی حزب اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی) که با حضور بافل طالبانی و لاهور شیخ جنگ روسای مشترک حزب برگزار شد؛ گفت که در این نشست امور داخلی حزب و وضعیت اقلیم کردستان و مشارکت یکیتی در کابینه مصطفی کاظمی نخست وزیرعراق، مورد بررسی و گفتگو قرار گرفته است.

دبیر شورای سیاسی اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی) اعلام کرد که در این نشست نام سه نامزد حزب، برای تصدی مناصب وزرات دادگستری دولت عراق به عنوان سهم یکیتی از مناصب کابینه کاظمی، نهایی و به وی اعلام شده است.

با وجود اینکه کاظمی و ۱۵ وزیر کابینه دولت وی موفق به کسب رای اعتماد مجلس عراق شده اند، اما هنوز وضعیت ۷ منصب وزارتی از جمله دادگستری به عنوان سهم اتحادیه میهنی و خارجه به عنوان سهم حزب دمکرات کردستان (پارتی) و وزارت نفت به عنوان سهم استان بصره مشخص نشده است.

پیشتر عبدالرحمن مصطفی  از سوی کاظمی به عنوان نامزد کردها برای منصب دادگستری به مجلس معرفی شد، اما پس از اینکه اتحادیه میهنی اعلام کرد وی نامزد این حزب نیست، موفق به کسب رای اعتماد مجلس نشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی