سایز متن   /

جنگنده‌های ترکیه‌ حملات متعدد هوایی به مناطق مسکونی اقلیم کردستان ادامه داده و در این راستا مناطقی از دهوک در اقلیم کردستان عراق را بمباران کرد.

به گزارش کوردپاریز به نقل از شفق نیوز، جنگنده‌های ترکیه حملات متعددی به منطقه «کانی ماسی» در شمال استان دهوک در اقلیم کردستان عراق به بهانه حضور نیروهای تروریست پ.ک.ک در آن منطقه داشتند.

در همین راستا، «سرپرست عقراوی» مدیر ناحیه کانی ماسی در اقلیم کردستان عراق در این‌باره اعلام کرد: جنگنده‌های ترکیه روستاهای گلیی دیرا و بیشیلی را هدف قرار دادند، اما این حملات تلفاتی نداشت.

به گفته این مسئول محلی، حملات جنگنده‌های ترکیه از صبح روز پنج‌شنبه به اطراف روستا در شرایطی آغاز شد که کشاورزان و مزرعه‌داران در این منطقه مشغول به کار بودند که این امر موجب وحشت مردم شد و فعالیت خود را ترک کردند.

عقراوی افزود: روستای «اوره» از توابع منطقه کانی ماسی نیز شب قبل مورد حمله جنگنده‌های ترکیه قرار گرفت و خسارات بسیاری را به خانه یکی از مردم روستا وارد کرد.

ترکیه به بهانه حضور تروریست های پ.ک.ک در اقلیم کردستان، بی امان همه مناطقی را که نیروهای پ.ک.ک در آن رفت و آمد دارند را به شدت بمباران می کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی