سایز متن   /

سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه اعلام داشت، در نتیجه عملیاتهای موفقیت آمیزی که به پیش می بریم، موجب فروپاشی فیزیکی، روانی و بالفعل گروه تروریستی پ.ک.ک شده ایم

به گزارش کوردپاریز، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه در اجلاس آموزش و هماهنگی مدیران مدرسه پلیس که در آکادمی پلیس در آنکارا ترتیب یافت، سخنانی ایراد کرد و اعلام داشت در نتیجه عملیاتهای موفقیت آمیزی که به پیش می بریم، موجب فروپاشی فیزیکی، روانی و بالفعل سازمان تروریستی پ.ک.ک شده ایم.

سویلو در ارزیابی مبارزه با ترور، خاطر نشان ساخت، ۱۴۳ خانواده که فرزندشان از سوی پ.ک.ک ربوده شده اند، ۳۰۸ روز در مقابل مرکز استانی حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در دیاربکر تحصن کرده اند.

سویلو با تاکید براینکه، تا به امروز ۱۳ خانواده را با اولادهایشان گردهم آوردیم، اظهار داشت، انشاالله امروز و فردا دیدار ۱۴ امین خانواده را نیز با فرزندش تامین خواهیم کرد. گروه تروریستی پ.ک.ک را از لحاظ فیزیکی و روانی از بین می بریم.

وزیر کشور ترکیه ضمن یادآوری اینکه، از اوایل سال جاری، ۹۴ تروریست با روش قانع سازی تسلیم شده اند، گفت، در حالیکه ظرف یکسال ۵ هزار و ۵۵۰ نفر به سازمان تروریستی ملحق شده اند، از اول سال بدین طرف جمعا ۲۱ نفر در کنار این سازمان جای گرفته اند.

سویلو با تاکید براینکه، بیش از ۲۷۰ تن از منسوبین سازمان را به پنجه عدالت تسلیم کرده ایم، تصریح کرد، اینها مهمترین نشانه ظرفیت و قابلیت دولت می باشند.

وی در ادامه افزود، پ.ک.ک دیگر نمی تواند حتی در غارها پناه بگیرد، از ترس نیز نمی تواند با بی سیم ارتباط برقرار بکند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی