سایز متن   /

وزیر دفاع ترکیه درباره نتایج عملیات این کشور در شمال عراق گفت: تاکنون ۶۲ تروریست طی عملیات پنجه-ببر از پای درآمده اند.

به گزارش کوردپاریز به نقل از آناتولی، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه درباره نتایج عملیات این کشور در شمال عراق گفت: تاکنون ۶۲ تروریست طی عملیات پنجه-ببر از پای درآمده اند. نیروهای ویژه ارتش کشورمان به تعقیب تروریست‌ها ادامه می‌دهند.

عراق بارها درباره عملیات ترکیه در شمال این کشور به آنکارا هشدار داده و طی هفته های گذشته اقدام به ثبت شکایت رسمی در سازمان ملل کرده است.

وی درباره تنش میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان نیز اظهارداشت: حمایت از ارتش جمهوری آذربایجان و برادران خود در این کشور در مقابل تهاجم ارمنستان را ادامه خواهیم داد.

وزیر دفاع ترکیه در خصوص مبارزه با گروه تروریستی فتو نیز بیان کرد: در چارچوب مبارزه با فتو تاکنون ۲۰ هزار و ۷۷ عضو گروه تروریستی فتو از ارتش کشور اخراج شده‌است. حتی بازنشستگان را نیز تحت تعقیب قرار داده‌ایم و ۱۲۴۳ نفر از آنها تنزیل درجه شدند.

وی در ادامه گفت: همچنین ۵۰۷۱ نفر نیز در دوره بعد از زمان وضعیت فوق‌العاده با حکم وزیر دفاع ملی اخراج شدند. مبارزه با فتو را قاطعانه ادامه خواهیم داد. هیچ وقت اجازه نخواهیم داد تا یونیفرم باشکوه نیروهای مسلح ترکیه را خائنان بر تن کنند. 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی