سایز متن   /

دادستانی ترکیه در استان غازی عنتاب حکم بازداشت ۳۳ نفر را به اتهام ارتباط با گروه تروریستی پ.ک.ک صادر کرد.

به گزارش کوردپاریز، دادستان ترکیه در استان غازی عنتاب حکم بازداشت ۳۳ نفر را به اتهام انتساب به گروه تروریستی پ.ک.ک و به اتهام حمایت از تروریسم صادر کرد.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد حدود ۳۳ نفر افراد مظنون به ارتباط با گروه تروریستی پ.ک.ک در استان جنوب شرقی غازی عنتاب ترکیه بازداشت شده اند.

بر اساس این گزارش، دادستان‌های غازی عنتاب تحقیقاتی را علیه گروه تروریست های پ.ک.ک به راه انداخته اند و احکام بازداشت برای مظنونان این پرونده صادر کرده اند که از جمله آنها، رئیس حزب مخالف دموکراتیک خلق‌ها (HDP) است.

همچنین طبق اعلام خبرگزاری آناتولی، نیرو‌های امنیتی همزمان عملیات‌هایی را در ۲۷ نقطه به انجام رساندند. در حالی که بازداشت شدگان به دفاتر امنیتی برای تحقیقات بیشتر فرستاده شده اند، بسیاری از اسناد سازمانی نیز توقیف شده است.

گفتنی است وزیر کشور ترکیه چندی پیش اعلام کرد مبارزه با گروه تروریستی پ.ک.ک بی امان ادامه دارد و امسال، سال نابودی این گروه تروریستی خواهد بود. ارتش ترکیه در همین راستا عملیات گسترده ای موسوم به پنجه ببر را در شمال عراق آغاز کرده و از زمان آغاز این عملیات دهها تروریست به هلاکت رسیده اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی