سایز متن   /

یک منبع امنیتی عراقی گفت: گروه تروریستی پ.ک.ک در پی حملات بی امان ارتش ترکیه و برای نجات جان اعضای خود اقدام به حفر کانالهایی با عمق چند متر در دامنەی کوههای شنگال، مناطق سنونە، خانە سور، باب شلو و ساکینە کرده است.

به گزارش کوردپاریز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پس از اینکە در اواسط ماە گذشتەی میلادی ارتش ترکیە حملات سهمگین خود به مواضع تروریست های پ.ک.ک در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرد، این گروه تروریستی که این حملات به بهانه حضور انها انجام می شود و جان ساکنان محلی را به خطر انداخته، اقدام به حفر کانالهایی کردە است تا بتواند اعضای تروریست خود را در برابر حملات ترکیە محافظت کند.

بنا بە گزارشها عمق این خندقها در بخشی از نقاط بە ۱۰ متر می رسد و در دامنەی کوههای شنگال، مناطق سنونە، خانە سور، باب شلو و ساکینە حفر شدەاند.

.

.

حفر کانالهای پ.ک.ک درصورتی آغاز شدە است کە در این روزها خبرهایی در رابطە با بازگشت آوارگان ایزدی شنگال از اردوگاههای دهوک بە زادگاە خود در مناطق شنگال در رسانەهای کردستان انتشار یافت.

تونل هایی که اعضای پ.ک.ک برای در امان ماندن از بمباران ترکیه در آن پنهان شده اند، با سقف هایی پوشانده شده اند تا برای آنها تونل هایی تشکیل دهند.

حکومت ترکیە در ۳۴ روز گذشتە در چهارچوب حملات وسیع هوایی و زمینی علیە تروریست های پ.ک.ک، حداقل ۱۳۵ عملیات هوایی در اقلیم کردستان اجرا کردە است.

در نتیجەی حملات وسیع ارتش ترکیە، نزدیک بە ۵۰ روستا از توابع زاخو، کانی ماسی، دهوک و آمدی در اقلیم کردستان کاملا تخلیە شدەاند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی