سایز متن   /

کوردپاریز/ شارلاتانیزم و دروغ جهت فریب افکار عمومی در گروه تروریستی پ.ک.ک به حدی رسیده است که خودشان هم با هم هماهنگ نیستند.

در روزهای اخیر خبر تسلیم شدن دالیا محمود مسلم برادرزاده صالح مسلم یکی از سرکردگان پ.ک.ک به نیروهای امنیتی ترکیه تیتر رسانه های منطقه شد. این خبر به قدری سنگین بود که رسانه های پ.ک.ک سراسیمه همچون گذشته در پی ماست مالی کردن موضوع شدند.

رسانه های پ.ک.ک بار دیگر در یک اقدام ناشیانه سعی کردند فرار دالیا مسلم را طوری توجیه کنند که انگار همه چیز در این گروهک گل و بلبل است و کسی دوست ندارد از این گروه فرار کند. حال آنکه ما روزانه شاهد فرار دهها تن از اعضای گروهک هستیم و چه بسا خیلی از کسانی که در حین فرار توسط گروهک به قتل رسیده اند. قتل اسرین محمدی نوجوان ۱۵ ساله سردشتی در حین فرار نمونه بارز آن می باشد.

این بار رسانه های بی پایه و اساس گروهک با طرح سناریویی ناشیانه سعی کردند فرار دالیا محمود را به اقلیم کردستان ربط بدهند. این رسانه های دروغ این طور عنوان کردند که صالح مسلم گفته است که برادرزاده من برای درمان در اقلیم کردستان به سر می برد و توسط پ.د.ک تحویل میت ترکیه داده شده است.

از طرفی هم حکومت اقلیم کردستان هم بلافاصله با انتشار بیانیه ای این ادعا را سراسر کذب دانسته و اعلام کرد که «رسانه های پ.ک.ک بهتر است به جای تهمت زدن به اقلیم کردستان از خود بپرسند که چرا نیروهایشان صفوف این گروه را ترک می کنند.»

در همین بحبوحه مصاحبه برادر دالیا محمود با کانال تلویزیونی ان آر تی همه دروغ های گروهک را بر ملا و بار دیگر ماهیت سراسر کذب و دروغ این گروهک برای همگان آشکار شد.

برادر دالیا محمود مسلم در گفتگو با کانال ان آر تی اینطور عنوان کرد؛ «اخباری که درخصوص اظهارات عمویم صالح مسلم منتشر می‌شود کذب است و وی هیچ گونه اظهارنظری در این باره نکرده و دالیا خود از طریق قاچاق به مرسین رفته و حکومت اقلیم و احزاب هیچ مسئولیتی دراین باره ندارند ما تنها ا ز حکومت و نهادهای حقوق بشری می‌خواهیم که دالیا را برگردانند او هیچ وقت علیه ترکیه نجنگیده است.»

زانیار احمدی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی