سایز متن   /

در چارچوب عملیات پنجه ببر ارتش ترکیه در شمال عراق مقادیر زیادی سلاح و مهمات متعلق به گروه تروریستی پ.ک.ک کشف و ضبط شد.

به گزارش کوردپاریز، وزارت دفاع ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه عملیات موفقیت‌آمیز نیروهای مسلح ترکیه موسوم به پنجه ببر علیه مواضع پ.ک.ک در شمال عراق مقادیر زیادی سلاح و مهمات متعلق به این گروه تروریستی کشف و ضبط شد.

در ادامه اطلاعیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: سربازان قهرمان این کشور مقادیر زیادی سلاح و مهمات متعلق به گروه تروریستی پ.ک.ک را در انباری که شناسایی شده بود، کشف و امحا کردند.

وزارت دفاع ترکیه در این اطلاعیه افزود: در ادامه عملیات کشف و شناسایی همچنین ۶۳ قبضه اسلحه کلاشینکف AK-47، اسلحه تک تیرانداز، ۲ قبضه اسلحه شکاری، ۵۰ موشک انداز، ۱۰۰۰ سکوی پرتاب دوشکا، ۳۰۰ خشاب اسلحه کلاشینکف، ۵۰ بمب دستی، ۲۵ کیلوگرم دینامیت و ۱۰۰۰ ساچمه بسته‌بندی شده کشف شده است.

گفتنی است نیروهای مسلح ترکیه روز ۱۵ ژوئن به‌دلیل افزایش حملات تروریست‌های پ.ک.ک از شمال عراق به پاسگاه‌ها و پایگاه‌های مرزی کشور عملیات پنجه عقاب و در ۱۷ ژوئن نیز عملیات پنجه ببر را آغاز کردند.

این عملیات در چارچوب حق دفاع مشروع ناشی از قوانین بین المللی با نظارت و فرماندهی خلوصی آکار وزیر دفاع ملی و فرماندهان نیروهای مسلح کشور برای نابودی مواضع و مخفیگاه‌های گروه تروریستی پ.ک.ک ادامه دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی