سایز متن   /

گروهی از ایزدی‌ها در عراق با برگزاری تظاهرات نسبت به ربوده شدن فرزندانشان از سوی تروریست های پ.ک.ک اعتراض کردند.

به گزارش کوردپاریز، گروهی از ایزدی‌ها در شهرستان شنگال عراق با برگزاری تظاهرات از دولت بغداد خواستند فرزندانشان که توسط گروه تروریستی پ.ک.ک ربوده شده اند را نجات دهد.

خانواده‌های ایزدی که عکس‌های از فرزندان خود را در دست داشتند‌ از دولت بغداد و سازمان ملل متحد خواستند تا برای نجات و بازگشت فرزندانشان به خانه اقدام کنند.

ویسی نایف رئیس مجلس شهرستان شنگال گفت: مردم شنگال اعتراض خود را نسبت به حضور پ.ک.ک در منطقه نشان دادند. مردم سینجار خواستار خروج پ.ک.ک از مناطق خود هستند که این گروه دست به جنایات متعددی علیه کودکان ‌زده است.

وی با اشاره به ربوده شدن ده‌ها جوان توسط گروه تروریستی پ.ک.ک اظهار داشت: سازمان ملل و بغداد باید هرچه سریعتر به این وضعیت خاتمه دهند. باید برای خارج کردن پ.ک.ک از منطقه اقدام کنند.

نایف با اشاره به اینکه تروریست‌های پ.ک.ک مزرعه و باغ‌های مردم منطقه را اشغال کرده‌اند گفت: آنها به شهروندان اجازه برداشت محصول در اراضی خودشان را نمی دهند. اگر گروه تروریستی پ.ک.ک نبود، هشتاد درصد شهروندان به شنگال بازگشته بودند.

وی افزود: خواست مردم این است که یک نیروی مشترک متشکل از ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه به منطقه اعزام شوند و پ.ک.ک از منطقه خارج شود.

رئیس مجلس شهرستان شنگال ادامه داده است: اعضای گروه تروریستی داعش که ایزدی‌ها را به قتل رساندند امروز به صفوف گروه تروریستی پ.ک.ک پیوستند.

ایزدی‌ها که در منطقه شنگال در استان موصل زندگی می کنند، از سال ۲۰۱۴ تحت فشار گروه تروریستی پ.ک.ک قرار دارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی