سایز متن   /

هزاران نفر از کاربران شبکه اجتماعی یاد و خاطره یاسین بورو و دوستانش که در عید قربان توسط تروریست های پ.ک.ک به قتل رسیده بودند را گرامی داشتند و “خائنانی را که یاسین بورو را به قتل رساندند، فراموش نمی کنیم” گفتند.

به گزارش کوردپاریز، یاسین بورو و دوستانش که در چهارمین روز عید قربان هنگامی که گوشت حیوانات ذبح شده را به نیازمندان می رساندند، توسط پ.ک.ک به قتل رسیدند، فراموش نشدند.

هشتگ درباره یاسین بورو (YasinBörü)، به سطح اولین هشگت های ترکیه و جهان رسید. هزاران نفر از کاربران شبکه اجتماعی یاسین بورو و دوستانش را یاد کرده و پ.ک.ک و حمایت کنندگانش را لعن کردند.

.

.

دکتر حلف ییلماز، مشاور رئیس هداپار در پیام خود گفت: هرچند در این جهان نجات هم یابند، ولی قاتلان، ذهنیتی که این قاتلان وحشی را پرورش داده است، مسئولینی که در این حادثه سهل انگاری کردند، از لعنت یاسین بورو و جوانان نجات نخواهند یافت. خداوند کسانی را که در این کار دخالت کردند و عمدا ساکت می مانند، راحت نگذارد. در موضوع یاسین بورو دورویی صورت گرفت. به رغم ضبط های صدا در رابطه با هیچ مسئولی پرس و جویی صورت نگرفت… مسئولین دولتی حوادث را بررسی نکردند. بین دولت و پ.ک.ک چه معامله ای بی اخلاقی صورت گرفت که در مقابل شهادت یاسین بورو و دوستانش ساکت ماندند..

ودات دمیراوز، رئیس امور مالی و اداری و معاون رئیس حزب عدالت و توسعه در صفحه توییتری خود نوشت: یاسین بورو ۱۶ ساله بود. هنگامی که به نیازمندان گوشت حیوانات قربانی می رساند، قربان پرودرگارش شد. نه یاسین بورو و نه خائنانی را که او را به قتل رساندند، فراموش نمی کنیم.

روزنامه نگار یوسوف کاپلان نیز نوشت: یک یاسین بورو می میرد و هزار یاسین بورو زنده می شود. یاسین و دوستان بی گناهش را در یک عید قربان به قتل رساندند. فکر نکردند که شهدا نمی میرند، زنده هستند و به کسانی که در خواب هستند روح تازه ای می بخشند. با رحمت یاد می کنیم. فراموش نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی