سایز متن   /

عضو کمیته سیاسی حزب دموکرات کُردستان سوریه (PDK.S) گفت:هرگونه ترور و شکنجه و آتش زدن و ترس و ارهاب را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم این اقدامات نه خدمتی به انسانیت و نه خدمتی به مردم کُرد می‌کند.

به گزارش کوردپاریز، «مسلم محمد» عضو کمیته سیاسی حزب دموکرات کُردستان سوریه (PDK.S) در اظهاراتی با اشاره با اتفاقی که شب گذشته برای دفتر این حزب در شهر “قامیشلو” مرکز منطقه خودگردان کُردستان سوریه روی داد، اظهار کرد: شب گذشته گروهی موسوم به “جوانان انقلابی” که وابسته به PYD هستند، درب ورودی دفتر و لوگوی حزب دموکرات (PDK.S) را آتش زدند.

وی ادامه داد: این‌ رفتار آن‌ها کار جدیدی نیست. الان نزدیک به نه سال است که این‌ جماعت دست به چنین اقداماتی می‌زنند و همواره مسبب برهم خوردن هرگونه آشتی و مذاکره‌ می‌شوند‌ و با سوزاندن دفاتر و دستگیری و شکنجه و کشتن اعضای ما هرگونه پیشرفت در گفت‌وگوها را از بین می‌برند.

وی افزود: ما بعنوان شورای میهنی کُرد (ENKS) با میانجیگری مسعود بارزانی ائتلافی با حزب اتحاد دموکراتیک تشکیل دادیم، اما آن‌ها با تحریک گروهی یا با سوازندن دفاتر و یا با حمله به اعضای ما هرگونه مذاکره را به بن بست می‌کشانند.

وی در پایان گفت:هرگونه ترور و شکنجه و آتش زدن و ترس و ارهاب را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم این اقدامات نه خدمتی به انسانیت و نه خدمتی به ملت کُرد می‌کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی