سایز متن   /

سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه ضمن اینکه اظهارات جو بایدن را نشانه بحران اعتبار در سیستم سیاسی آمریکا خواند، گفت هر کس که از گروه تروریستی پ.ک.ک/پ.ی.د حمایت و به آنها سلاح ارسال می‌کند، در اصل صرفا مرگ کودکان کُرد را می‌خواهد.

به گزارش کوردپاریز، عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه پس از نشست کمیته مرکزی تصمیم‌گیری این حزب که به ریاست رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در ساختمان حزب در آنکارا برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: اظهارات جو بایدن به عنوان نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌های آمریکا، نشان‌دهنده بحران اعتبار در سیستم سیاسی ایالات متحده است. 

چلیک ضمن انتقاد از اظهارات جو بایدن تصریح کرد: نه یک شهروند کُرد ما و نه یک کودک کُرد در آن منطقه هرگز قبول نمی‌کنند تا لژیونر این سیاست امپریالیستی شوند. هر کس که از گروه تروریستی پ.ک.ک/پ.ی.د حمایت و به آنها سلاح ارسال می‌کند، در اصل صرفا مرگ کودکان کُرد را می‌خواهد.

وی تاکید کرد: هیچ کس نخواهد توانست در نظام سیاسی کشورمان دخالت کند.

سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه در ارتباط با توافق اسرائیل و امارات متحده عربی نیز اظهار داشت: این توافق به هیچ وجه به برقراری صلح و ثبات کمک نخواهد کرد، راه‌حلی که فلسطین در آن حضور نداشته باشد بی نتیجه خواهد ماند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی