سایز متن   /

وزارت دفاع  ترکیه در بیانیه ای از اتمام عملیات تجسس و شناسایی نیروهای ارتش ترکیه در منطقه هفتانین و کشته شدن ۳۲۰ عضو پ.ک.ک در عملیات های موسوم به پنجه ببر خبر داد.

به گزارش کوردپاریز، وزارت دفاع ترکیه با انتشار بیانیه ای ضمن اشاره به اتمام موفقیت آمیز عملیات های تجسس و شناسایی نیروهای ارتش ترکیه در منطقه هفتانین اقلیم کردستان عنوان کرد: «در چارچوب عملیات های پنجه ببر ارتش ترکیه در شمال عراق، طی عملیات های هوایی و زمینی صورت گرفته ضربات مهلکی به گروه تروریستی پ.ک.ک وارد شده است. نیروهای کماندوی ارتش ترکیه که با حمایت حملات هوایی به منطقه اعزام شده بودند فعالیت های تجسس و شناسایی گسترده ای انجام داده اند. نیروهای کماندوی ارتش ترکیه که در منطقه به هر غار و پناهگاهی وارد شدند، عملیات تجسس و شناسایی را با موفقیت به اتمام رساندند. در همین چارچوب در منطقه ۲۶۹ پناهگاه نیروهای پ.ک.ک و ۵۳ انبار تسلیحاتی کشف و ضبط شده و تمام تجهیزات، تسلیحات و مهمات یک به یک منهدم شده اند».

در ادامه بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: «در عملیات های پنجه ببر که نیروهای ارتش ترکیه در شمال عراق آغاز کرده اند تا کنون ۳۲۰ عنصر تروریست پ.ک.ک کشته شده و عملیاتی که از ۱۶ ژوئن ۲۰۲۰ در منطقه هفتانین آغاز شده است با موفقیت ادامه دارد».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی