سایز متن   /

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با روزنامه آیدینلیک از تصمیم مشترک ایران و ترکیه برای مبارزه مشترک با تروریست ها خبر داد.

به گزارش کوردپاریز، محمد حسن آصفری، عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی ایران، در گفتگو با روزنامه آیدینلیک ترکیه با اشاره به «اراده دو کشور در مبارزه مشترک با ترور» عنوان کرد: «پ.ک.ک و پژاک که هر دو کشور ترکیه و ایران را هدف قرار می دهند در منطقه در راستای اهداف اسرائیل حرکت می کنند. بر این باور هستیم که منشأ مشترک گروه های تروریستی که در این دو کشور حضور دارند رژیم صهیونیستی است. اسرائیل برای بهره برداری از بی ثباتی هایی که می تواند در ایران و ترکیه رخ دهد کمین کرده است».

به نوشته روزنامه آیدینلیک، آصفری در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «در حل و فصل مسائل منطقه ای و به خصوص مبارزه با ترور همکاری با کشورهای خارج از منطقه بی فایده است. در خصوص مشکلات منطقه مان همکاری های مشترک خودمان بسیار مهم است. کشورهای منطقه نباید اجازه دهند که کشورهای غربی و دیگر کشورهای خارج از منطقه این منطقه را به آتش بکشند. در همین چارچوب مبارزه مشترک با ترور بسیار مهم است. دورانی را پشت سر می گذاریم که مبارزه مشترک با ترور بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. در مبارزه با مشکلات منطقه ای همکاری شرط اصلی است. تصمیم مشترک ایران و ترکیه مبارزه مشترک تا نابودی کامل تروریست هایی است که علیه کشورمان اقدام می کنند. عملیاتی شدن تصمیمات اتخاذ شده میان ترکیه و ایران که در میان این تصمیمات رزمایش مشترک نظامی هم وجود دارد از اهمیت حیاتی برخوردار است».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی