سایز متن   /

مجله نشنال اینترست آمریکا با اشاره به این که آمریکا کردهای سوریه را در مقابل تهدیدها تنها گذاشته، تاکید کرده است که هدف آمریکا از حضور در سوریه حمایت از کردهای آن کشور نیست.

به گزارش کوردپاریز، نشریه نشنال اینترست آمریکا در تحلیلی پیرامون موضوع ورود آمریکا به بحران در سوریه، سیاست توجیه حضور نیروهای آمریکا در سوریه را بیهوده و مبهم توصیف کرده است.

این نشریه می نویسد به ما گفته شد که آمریکا برای مقابله با داعش به سوریه رفت اما اکنون مشخص شده که ترامپ به دنبال از بین بردن بشار اسد بوده است در حالی که چنین هدفی بحران در سوریه را گسترش می دهد.

این نشریه آمریکایی با اشاره به حضور نیروهای آمریکایی در مناطق تحت کنترل کردهای سوریه نوشت: به ما گفته شد که حمایت از کردهای سوریه ضروری است اما در نهایت این طور نشد.

این نشریه با اشاره به اعلام خودگردانی توسط کردهای سوریه نوشت: گروه های محلی در سوریه به دنبال منافع خود هستند و منافع آنها با منافع آمریکا همخوانی ندارد.

نشنال اینترست همچنین محافظت از چاه های نفتی سوریه به عنوان آخرین بهانه از سوی آمریکا برای ادامه حضور نیروهای این کشور در سوریه را غیرقابل توجیه می داند زیرا به نوشته آن، کنترل نفت سوریه از سوی آمریکا نیازمند سطح خاصی از امنیت و حضور بی نهایت در این کشور است.

این نشریه تاکید کرده است که محافظت از میدان های نفتی نمی تواند حضور آمریکا در سوریه را توجیه کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی