سایز متن   /

کوردپاریز/ مظلوم کوبانی بزرگ شده ایدئولوژی پوچ اوجالان در اظهاراتی سخیف از رئیس جمهور گستاخ فرانسه که به پیامبر عظیم الشأن اسلام توهین کرده بود، دفاع کرد.

در حالی که سخنان اخیر امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در راستای حمایت از اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام موجی از خشم و انزجار را در بین مسلمانان جهان برانگیخته است، مظلوم کوبانی که خود بزرگ شده ایدئولوژی پوچ فرقه تروریستی پ.ک.ک است، در یک پیام توییتری به زبان فرانسوی از رئیس جمهور گستاخ فرانسه حمایت و نقش فرانسه را در حمایت از مسلمانان قابل توجه عنوان کرد.

مظلوم کوبانی در پیام خود نقش مکرون را در شکست داعش ارزنده قلمداد کرده و فرانسه را در محافظت از مسلمانان در برابر داعش ستوده است.

با اینکه امروز بر کسی پوشیده نیست که داعش ساخته و پرداخته آمریکا و غربی هاست تا بدین بهانه به ثروت های عظیم خاورمیانه دست پیدا کنند اما اگر از این هم چشم پوشی کنیم و نقش فرانسه را در شکست داعش (که مطلقا اینطور نیست) ارزنده بدانیم آیا این می تواند توجیهی باشد که مکرون گستاخانه به ساحت مقدس پیامبر اسلام اهانت کند؟!

آیا این اقدام مظلوم کوبانی جز این است که به جهت تامین منافع شخصی و گروهی، اعتقادات اکثریت کردها را در نظر نگرفته و با سخنان توهین آمیز مکرون به مسلمانان جهان همراهی می نماید؟

این پیام مظلوم کوبانی که در تناقص با بافت فرهنگی و اجتماعی جامعه کردهای سوریه می باشد به روشنی آشکار ساخت که گروه تروریستی پ.ک.ک برآمده از جامعه کردها نبوده و نیرویی کاملا تحمیلی از جانب غرب همچون داعش بر مردم منطقه است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی