سایز متن   /

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند امارات متحده عربی برای حمایت از ارمنستان در جنگ علیه آذربایجان در منطقه قره‌باغ به مزدوران پ.ک.ک سلاح و مهمات ارسال کرده است.

کوردپاریز، روزنامه  صباح ترکیه در گزارشی به نقل از اطلاعات به دست آمده از منابع و تحلیلگران امنیتی نوشت: اخیرا هواپیمای ترابری متعلق به یک شرکت یونانی که حامل تسلیحات و مهمات نظامی بود از فرودگاه امارت شارجه به پرواز درآمد و سپس در فرودگاه بین‌المللی سلیمانیه عراق فرود آمد و بعد از توقفی یک روزه به سمت فرودگاه زوارتنوتس ایروان حرکت کرد.

این روزنامه معروف ترکیه در ادامه نوشت: سلاح و مهمات موجود در این هواپیمای ترابری متعلق به شرکتی یونانی در ادامه به دست عناصر تروریستی پ.ک.ک که در نبرد قره‌باغ در کنار ارتش ارمنستان حضور دارند، رسانده شده است.

در همین رابطه، خبرگزاری DHA ترکیه هم تصریح کرد: امارات متحده عربی در چارچوب حمایت از اشغالگری ارمنستان در جنگ قره‌باغ علیه آذربایجان به وسیله یک شرکت هواپیمایی یونانی چندین مرتبه سلاح، مهمات و نفرات به ارمنستان گسیل کرده است.

منابع رسمی جمهوری آذربایجان از حضور عناصر گروه تروریستی پ.ک.ک در نبرد قره‌باغ خبر داده اند، در همین رابطه، شورای امنیت ملی آذربایجان به صراحت اعلام کرده است که برخی از عناصر این گروه تروریستی از عراق و سوریه به منطقه قره‌باغ انتقال داده شده‌اند تا در کنار ارتش ارمنستان بجنگند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی