سایز متن   /

 یکی از سرکرده های پ.ک.ک به اصطلاح فرمانده نیروهای YJA استار این گروه، در اظهاراتی با اشاره به تنش های اخیر در اقلیم کردستان میان پ.ک.ک و پارتی، حزب حاکم اقلیم کردستان را آک پارتی کردها خواند.

به گزارش کوردپاریز، بریتان درسیم، فرمانده نیروهای YJA استار وابسته به پ.ک.ک در اظهاراتی با اشاره به تنش های اخیر در اقلیم کردستان میان نیروهای پ.ک.ک با نیروهای پیشمرگ عنوان کرد: «پارتی به آک پارتی کردها تبدیل شده است. متاسفانه پارتی از راه و روش آک پارتی استفاده می کند. روزنامه نگاران را زندانی می کند، علیه مردم فشار اعمال کرده و سیاست های ویژه جنگ طراحی می کند. یکی از دلایلی هم که دولت ترکیه را در حمله به کردستان تا این اندازه جسور می کند همین پارتی است. حتی پارتی دولت ترکیه را تشویق هم می کند. مردم را فریب می دهند. دقیقاً همان سیاست هایی را اعمال می کنند کپارتی به آک پارتی کردها تبدیل شده استه آک پارتی در کردستان ترکیه انجام می دهد. ارتش ترکیه وارد ۳۰ کیلومتر از عمق کردستان شده است ولی نیچروان و مسرور بارزانی هیچ صدایی درنمی آورند».

به نوشته ارگان رسانه ای پ.ک.ک، درسیم در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «پارتی تنها در برابر حملات ترکیه چشم خود را بر روی واقعیت نبسته است بلکه به تشویق این حملات نیز می پردازد. پارتی به خاطر منافع خود در کردستان ارزش های خود را به فروش گذاشته است».  

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی