سایز متن   /

کوردپاریز/ سازمان تروریستی پ.ک.ک از بدو تاسیس تاکنون به عاملی در جهت ناامن سازی منطقه و ضدیت با موجودیت کردها تبدیل گشته است، از همان ابتدا تمامی فعالین و سیاستمداران کرد در ترکیه را ترور نمود، بعدا به پ.د.ک و ی.ن.ک در شمال عراق حمله نمود و صدها کرد عراقی را قتل عام نمود، پژاک را بنابه پروژه عبری- عربی- غربی به جهت ناامن سازی مناطق غرب ایران به وجود آورد که در نتیجه آن ده ها نفر از مردم مدنی همچون سوران اختر ثمر و حافظان امنیت را به شهادت رساند، از کولبران اخاذی نمود، به مانعی بر سر راه روند توسعه اقتصادی در نوار مرزی غرب کشور تبدیل شد، و صدها اعمال تروریستی دیگر انجام داد.

اخیرا نیز شاهد بودیم که پیشمرگه های پ.د.ک و عناصر تروریست پ.ک.ک در منطقه گاره از توابع استان دهوک در اقلیم کردستان عراق با همدیگر درگیر شده و یک پیشمرگ پ.د.ک با نام هیرش جوهر در این درگیری از جانب تروریستهای پ.ک.ک کشته شده است.

تاریخ گواه است که گروههای شبه نظامی کرد بارها بر سر منافع شخصی و منافع ناچیز گروهکی، جان، مال و امنیت مردم کرد را در چهار کشور عراق، سوریه، ترکیه و ایران قربانی نموده و هزاران کودک یتیم و هزاران زن بیوه گشته اند و خسارات جبران ناپذیری را بر مردم کرد وارد نموده اند.

این اولین بار نیست که گروه های کردی در رقابت و تخاصم با هم و در چهارچوب معادلات منطقه ای در مقابل هم می ایستند. جنگ و درگیری نظامی بین این گروه ها در همه مناطق کردنشین پیشینه ای تاریخی دارد.

پ.د.ک و شبه نظامیان تروریست پ.ک.ک سالها قبل نیز بارها با همدیگر درگیر شده و صدها تن از همدیگر را کشته اند، حال بار دیگر ظاهرا سرکرده های پ.ک.ک بنا به دستور مقامات میت در ترکیه به جهت کشورگشایی، نیروهای خود را به مناطق عمقی اقلیم کردستان عراق گسیل داشته اند تا بهانه برای ارتش ترکیه به جهت حمله به عمق شمال عراق فراهم شود و بنابه دلیل واهی مقابله با پ.ک.ک، بخش بیشتری از خاک عراق را به اشغال خود در آورد.

در چنین شرایطی که پ.د.ک از قصد گروهک تروریستی پ.ک.ک آگاه شده است، نیروهای خود را برای مواجه با شبه نظامیان پ.ک.ک به مناطق مورد اشاره گسیل داشته است که بعد از ورود این نیروها به منطقه، پیشمرگهای پ.د.ک از جانب تروریستهای پ.ک.ک مورد حمله قرار گرفته و هیرش جوهر کشته می شود.

گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک با اعمال تروریستی همچون منفجر نمودن خط لوله انتقال نفت چه در ایران و چه در اقلیم و تهدید، ترور، قتل و ایجاد ناامنی، صاحبان سرمایه را فراری داده و  معیشت مردم را هدف قرار داده است که این به خودی خود باعث بوجود آمدن پدیده ای به نام کولبری در این مناطق شده است. کولبرانی که خود قربانیان این گروه تروریستی بوده؛ یا باید به آنها باج بدهند و یا اگر هم مقاومت کنند باید جانشان را بدهند که نمونه بارز آن قتل سوران اختر ثمر بود.

در پایان، انجمن کوردپاریز ضمن ابراز نگرانی از تهدیدهای تروریستی گروهک پ.ک.ک و پژاک که هر لحظه امنیت مرزهای غرب کشور را تهدید می نماید و در آخرین اقدام منجر به شهادت سه تن از حافظان امنیت گشته است، ضمن محکوم نمودن این اقدامات تروریستی و جنایتکارانه، از مسئولین امنیت کشور تقاضا دارد با عاملان این گروهک تروریستی به شدت هرچه تمام برخورد نمایند، قوه قضاییه عناصر تروریست را به اشد مجازات برساند و مسئولان وزارت خارجه نیز با رایزنی با کشورهای همسایه و سایر سازمانهای بین المللی، ائتلافی را برای ریشه کن کردن این سازمان تروریستی به وجود آورد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی