سایز متن   /

در سالهای اخیر تروریسم پژاک با ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در مناطق غربی کشور و با وارد آوردن خسارات جانی و عملیات متعدد تروریستی، توانسته تا حدودی اقتصاد مناطق کردنشین را تحت تاثیر اقدامات تروریستی خود قرار دهد.

.

پژاک با ناامن نشان دادن مناطق کردنشین باعث فرار سرمایه های اقتصادی و انسانی و همچنین جلوگیری از سرمایه گذاری می شود. متاسفانه یکی از راه های تامین مالی این گروهک تروریستی، اخاذی از صاحبان مشاغل و نیز باجگیری از کولبران و سوخت بران بوده و این باعث شده که خیلی از کسانی که در مرغداری ها، کارگاه های شن و ماسه و معدن مشغولند و یا در حوزه گردشگری همچون هتلدارها فعالند، بارها مورد اخاذی و تهدید این گروه قرار بگیرد.

.

طبیعت بکر و سرسبز مناطق کردنشین همواره مورد توجه گردشگران بوده و این مناطق می تواند هر ساله با توجه به این نعمت خدادای هزاران گردشگر را جذب کند.

.

یکی از اهالی روستای سلین سروآباد برای کمک به رونق صنعت گردشگری با احداث یک هتل برای گردشگران و مسافرانی که از دیدنی های منطقه بازدید می کنند، سرمایه گذاری نموده است. اما با توجه به رفت و آمد عناصر گروهک تروریستی پژاک در منطقه، این شهروند کُرد سرمایه گذار متاسفانه بارها مورد اخاذی قرار گرفته و انجمن کوردپاریز در رابطه با اخاذی از این هتلدار گزارش مفصلی را تهیه و منتشر نموده است.

.

در پی تهدیدهای مکرر عناصر مسلح پ.ک.ک و عدم امنیت جانی در منطقه، مالک این هتل مجبور شده بود که هتل را تعطیل کند. بنا به اظهارات این سرمایه گذار، اخیرا با پیگیری های اداره گردشگری کردستان و نیز توجه ویژه نیروهای انتظامی این هتل جدیدا بازگشایی شده و آماده ارائه خدمات به گردشگران عزیز می باشد.

.

روایت یک هتل دار از اخاذی گروهک تروریستی پژاک / اگر امنیت برقرار نباشد، مجبورم هتل را خراب کنم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی