سایز متن   /

سال های متمادی است که گروهک تروریستی پژاک سرنوشت کودکان و جوانان بی گناه کُرد را با حیله و فریب های شیطانی به یغما برده و خانواده های زیادی را در سوگ فرزندان خود داغدار کرده است.

.

این گروهک که ادعای دفاع از حقوق کردها را دارد با نگاهی به رفتار و عملکرد آن در قبال شهروندان کُرد به خوبی روشن است که خود یک گروه کردستیز و بلای جان شهروندان است. گروهکی که کودکان را ربوده و جوانان را به امید های واهی به کوهستان کشانده و هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعضا قبول نکرده و بنا بر ماهیت تروریستی و ضد بشری خود هیچ اطلاعی از سرنوشت اعضا را در اختیار خانواده ها نمی گذارد تا زمان کشته شدن آنها.

.

تیمور فرجی اهل روستای گزان سنندج از جمله کسانی است که خانواده وی بیش از ۵ سال از سرنوشت وی بی خبر بوده و عاقبت خبر کشته شدن فرزندشان را در رسانه ها و فضای مجازی متوجه می شوند.

.

خانم حلیمه امینی مادر این قربانی پژاک در گفتگو با انجمن کوردپاریز گفت: پسرم بعد از تحصیلات دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد قبول شده و با توجه به عدم تمکن مالی از ادامه تحصیل باز ماند. پس از آن، تیمور برای کار به سلیمانیه عراق رفت و در آنجا مشغول بود.

.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرزندش به مدت دو سال در سلیمانیه مشغول بوده و گهگاهی به دیدار خانواده نیز می آمده گفت: پس از دو سال به یکباره ارتباط تیمور با ما قطع شده و هر چه زنگ زدیم تلفن همراهش خاموش بوده و روزها و ماه ها و سالها گذشت و خبری از پسرم نشد.

.

خانم امینی با تاکید بر اینکه گروهک تروریستی پژاک یک گروه کردستیز و ضدبشری است گفت: ما هیچ وقت نفهمیدیم تیمور به گروهک ملحق شده، پسرم اصلا در این وادی ها نبود چرا که اگر قصد پیوستن به گروه را داشت از همان روز اول این کار را می کرد.

.

مادر این قربانی پژاک با چشمانی اشکبار گفت: سالهاست شب و روز من شده گریه. پسرم به دنبال آینده خود و برای کار به عراق رفت. با چه حیله ای وی را به قندیل کشاندند، نمی دانم.

.

وی در پاسخ به سرنوشت فرزندش گفت: بعد از ۵ سال در کمال ناباوری خبر کشته شدن تیمور را در رسانه های گروهک دیدیم. بنا به ادعای آنها، پسرم اردیبهشت سال گذشته در ترکیه کشته شده است. نمی دانم تیمور من چرا باید سر از ترکیه در بیاورد؟ چرا باید پسرم قربانی پ.ک.ک شود؟ ترکیه چه ارتباطی با ما دارد؟

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی