سایز متن   /

هرگاه پ.ک.ک کودکان کُرد و نوجوانان آنها را در صفوف خود قربانی کرد، می‌بینیم که با تمام گستاخی و بی پروایی اعلام می کنند که آنها به خاطر آپو قربانی شدند و خون خود را فدای سروک کردند.

.

تمام بیانیه های گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک در مورد روح فدائی گری این کودکان برای اوجالان است، فکر می کنند مردم کرد حقیقت اوجالان را نمی دانند! بله، آنها فکر می کنند که مردم کُرد حقیقت اوجالان را که در امرالی لم داده و اینکه خون آشام کودکان کرد شده است و سر تا پا در خدمت حکومت ترکیه است را نمی دانند!

.

پ.ک.ک از اوجالان که در امرالی لم داده و بلای جان کردها شده است، از وی یک بت ساخته و او را تا جایگاه خدایی بالا برده اند! همانطور که نذورات به خدایان تقدیم می شود، پ.ک.ک کودکان کُرد را در قربانگاه خدای خود (اوجالان) به عنوان نذری تقدیم می کند!!

.

پ.ک.ک در جدیدترین بیانیه خود هویت سه دختر بچه را اعلام کرده و با تمام گستاخی و تحقیر اظهار داشته: آنها فدائیان آپو بودند و آنچه آنها را به کوهستان جذب کرد، ایدئولوژی آزادی زنان بود! آنها در کودکی با فاشیسم، امپریالیسم و ​​سرمایه داری معاصر جنگیدند!! عجب از این گستاخی، پستی و دنائت! آیا این کودکان چیزی از امپریالیسم و ​​سرمایه داری معاصر می دانند؟!!

.

کودک ربایی، قاچاق، به کارگیری و نظامی گری آنها منبع اصلی پ.ک.ک برای تشکیل صفوف خود است. این همان چیزی است که توسط سازمان های بین المللی فعال در زمینه حقوق کودکان به ثبت رسیده است. این سه دختر نوجوان که در کودکی ربوده شده اند، سال گذشته میلادی بنابر ادعای گروهک در نتیجه حمله جنگنده های ترکیه کشته شده اند و پس از ۷ ماه، این گروهک بی شرمانه خبر کشته شدن آنها را اعلام کرده و اظهار می دارد که این سه رفیق خود را فدای سروک کردند!!

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی