سایز متن   /

پایگاه خبری یاهو نیوز شامگاه شنبه در مطلبی به ارائه جزئیات بیشتری درباره عملیات ترور جنایتکارانه سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»‌ فرمانده شهید نیروی قدس سپاه به دست نظامیان تروریست آمریکایی پرداخت و نوشت که در این عملیات مأموران رژیم صهیونیستی و اقلیم کردستان عراق نیز همکاری کردند.

.

یاهو نیوز در بخش همکاری نیروهای بارزانی در رابطه با این جنایت نوشت: «تک‌تیراندازی  کردن در فاصله دور با عوامل محیطی مختلفی از جمله باد درگیر است… یکی از اعضای گروه مبارزه با تروریسم، واحد ویژه‌ کردستان عراق که ارتباطات عمیقی با عملیات‌های ویژه آمریکا دارد، به آنها کمک کرد تا شدت باد را از محدوده پایین اندازه بگیرند.»

.

نویسندگان این مطلب توضیح دادند: «پرواز از مبدأ دمشق، سوریه، سرانجام پس از چند ساعت تأخیر و بعد از نیمه شب در سوم ژانویه ۲۰۲۰، [در فرودگاه بغداد] به زمین نشست. سه پهپاد آمریکایی بالای آن چرخ می‌زدند. هنگامی که هواپیما از باند به سمت قسمت بسته فرودگاه حرکت می‌کرد، یکی از مأموران کردستانی که لباس کارمندان فرودگاه را پوشیده بود، هواپیما را برای توقف روی آسفالت هدایت کرد. هنگامی که هدف از هواپیما خارج شد، مأموران امنیتی کردستانی نیز که به‌عنوان کارکنان حمل چمدان تغییر قیافه داده بودند، در آنجا حضور داشتند تا او را شناسایی کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی