سایز متن   /

آتش سوزی ایجاد شده در ارتفاعات شهرستان ثلاث باباجانی با کمک نیروهای مردمی، بسیج و سپاه پاسداران با همراهی امداد هوایی مهار و کنترل شد.

کوردپاریز/ یداله شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی درباره آتش‌سوزی روز گذشته این شهرستان، گفت: این آتش سوزی به علت رعد و برق و در منطقه دولی دره حدفاصل روستاهای اناره، گرمدره، خورین، چهاردیوار، آله سیاه واقع در ارتفاعات بالا دستی روستاهای زلمه‌سور، کیسله و بانی سر اتفاق افتاد.

وی بیان داشت: این آتش‌سوزی خسارت‌هایی به مراتع و جنگل‌های این منطقه وارد کرد اما خوشبختانه به علت اینکه منطقه کوهستانی و دارای تراکم گیاهی کمتری بود، آتش سوزی گسترش نیافت.

فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه چون منطقه صعب‌العبور و شیبدار است از بالگرد برای انتقال عده‌ای از نیروها استفاده کردیم، گفت: اکنون ۱۵ تیم در منطقه مستقر هستند.

وی اعلام کرد: ۳۰۰ نفر از مردم بومی و نیز عده‌ای از مردم شهرستانهای روانسر و جوانرود در مهار این آتش به ما یاری رساندند و پای کار بودند، همچنین ۶۰ نفر از نیروهای سپاه و بسیج ما را در این کار یاری می‌دهند.

شکری در پایان بیان داشت: تیم‌هایی جهت اطمینان از شعله‌ور نشدن مجدد آتش، اوضاع را رصد می‌کنند، ولی تاکنون آتش سوزی کاملاً اطفا شده و خطری منطقه را تهدید نمی‌کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی