سایز متن   /

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: زجرآورترین و شرم آورترین مسئله ای که امروز گریبان مسئولان را گرفته، کولبری زنان کورد است که واقعاً جای تأسف دارد.

.

به گزارش کوردپاریز، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی گفت: واقعا برای جامعه امروز ما این یک عیب بزرگ است که کولبری  در غرب و بحث سوخت بری در شرق  را هر روز می شنویم و این در شان مردم ایران نیست، اگر وضعیت مردم در بحث کولبری  بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب همین گونه باقی بماند، در چند سال آینده مردم دیگر هیچ وقت مسئولان را نمی بخشند.

.

بعد از انقلاب کارهای بسیاری در کشور انجام شده اما هنوز به نقطه مطلوبی نرسیده ایم و باید با برنامه ریزی مدون به دنبال ایجاد مشاغل خوب با حقوق بالا بود تا این مسائل جمع شود، البته ساماندهی و حمایت از این افراد در یک برنامه کوتاه مدت امکان پذیر نیست هر چند که می توان تاثیراتی گذاشت اما باید برای حل کامل آن به صورت بلند مدت برنامه ریزی کرد.

.

اگر امنیت روانی و اجتماعی برای این افراد ایجاد شود، دیگر به دنبال چنین شغل های کاذبی نخواهند رفت، البته زجر آورترین قسمت این داستان کولبری زنان کورد است و برای مسئولان واقعا شرم آور است و باید دید فردا چگونه جواب خدا را می دهند. مسئولان باید پاسخگو باشند که چگونه عمل کرده اند که نوامیس ما باید تن به این کار بدهند در حالی که با یک کار ساده می توان بانوان سرپرست خانوار در مرزها را مورد حمایت قرار داد تا دیگر شاهد این مسئله نباشیم.

.

دیدن این صحنه ها و دانستن این قضیه واقعا درد آور و شرم آور است، هر چند که نمی توان این مسئله را به گردن دولت خاصی انداخت، امروز همه ما مسئول این اتفاق هستیم و باید جوابگو باشیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی